lisbeth2910 skriver:
Tusind tak for dit rigtig rigtig brugbare svar!!!!
Det er lige nettop fordi jeg har 2 meget små børn, og fordi jeg gerne ville tjene lidt ex. ved siden af. Jeg tænkte at med fjernundervisning så kunne jeg tilgode se begge dele.
Jeg har læst mig frem til at man også skal møde op 3 hele dage pr. måned hvilket jeg også synes er super, da jeg bestemt mener jeg som person vil gavne af lidt input fra virkelige mennesker.
Med hensyn til job så er jeg uddannet pædagog og tænkte bare på at være vikar - ikke noget med fuldtid eller deltid det tror jeg slet ikke jeg ville ønske. Jeg arbejder pt (når jeg ikke er på barsel) kun 30 timer om ugen så der skal ikke så meget til for at min indtjening bliver den sammen. Tænker at jeg også kan søge om delvis økonomisk friplads og så skal der ikke så meget til for at regnestykke kan gå op. Hvis nu det slet ikke fungere med vikar job, så er der jo også altid su lån.
Det er en fuldtiduddannelse jeg påtænker og søge ind på - 3,5 år
Ved du om job mulighederne er ringere når det er via fjernundervisning frem for dem der fysisk møder op hver dag?
Hej igen
Jeg har ikke hørt, at man skulle være dårligere stillet, fordi man læser via fjernundrvisning med hensyn til job. Du består jo lige såvel som, hvis du modtager klasse undervisning, men mange videregående uddannelser foregår jo via de mange universiteter, og der har man ikke klasse undervisning, men forelæsninger, og det mener jeg ikke skulle stille mig fagligt bedre end den læsning, jeg har via fjernundervisning. Jeg tror ikke på de godkender en uddannelse på denne måde, hvis de ved den ikke kan indbringe folk på arbejdsmarket.
Susanne.
Anmeld