grød 6 måneder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

lulleh

merle2010 skriver:

okay min datter ELSKER banan.. men det er vel forkskelligt fra barn til barn.. hun fik brunkager idag.. DET VAR ET HIT

det også først de 2 sidste uger han vil ha frugtmos.
- men det kommer jo nok.

Mm det da ikke så tosset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

merle2010

lulleh skriver:

det også først de 2 sidste uger han vil ha frugtmos.
- men det kommer jo nok.

Mm det da ikke så tosset.

hun var heller ikke så meget for frugtmos i starten.. hun vil KUN have det der er hjemmelavet.. så det kræver lidt af mutter her.. hvis det er noget jeg har købt så går hun helt i baglås og spytter og laver bræklyde... det er meget mærkeligt...

Anmeld

6. december 2010

lulleh

merle2010 skriver:

hun var heller ikke så meget for frugtmos i starten.. hun vil KUN have det der er hjemmelavet.. så det kræver lidt af mutter her.. hvis det er noget jeg har købt så går hun helt i baglås og spytter og laver bræklyde... det er meget mærkeligt...

det lyder meget som Johannes.

Anmeld

6. december 2010

merle2010

lulleh skriver:

det lyder meget som Johannes.

da vi begyndte på grød da hun var 4 mdr, da kunne vi slet ikke få noget i hende.. hun lavede bræklyde af alt.. så vi ventede til hun blev 6 mdr og så gik det meget bedre.. hun var åbenbart ikke parat så tidligt... men en bestemt dame er man vel.. hehe..

Anmeld

6. december 2010

lulleh

merle2010 skriver:

da vi begyndte på grød da hun var 4 mdr, da kunne vi slet ikke få noget i hende.. hun lavede bræklyde af alt.. så vi ventede til hun blev 6 mdr og så gik det meget bedre.. hun var åbenbart ikke parat så tidligt... men en bestemt dame er man vel.. hehe..

Johannes kunne eller ikke rigtig finde ud af det med grød men da han blev 5 måneder, så bliver der skolvet ind. en HEL grød fuld to gange om dagen, og nu tror jeg han lige skal have et ekstra måltid til middag. som så kan være øllebrød..

Anmeld

6. december 2010

merle2010

lulleh skriver:

Johannes kunne eller ikke rigtig finde ud af det med grød men da han blev 5 måneder, så bliver der skolvet ind. en HEL grød fuld to gange om dagen, og nu tror jeg han lige skal have et ekstra måltid til middag. som så kan være øllebrød..

jeg har osse tænkt mig at prøve øllebrød... det kunne jo være at hun  ville have det.. har osse prøvet med havregrød, men der kastede hun op og lavede bræklyde.. så den var ikke god.. det er sku lidt besværligt når man har sådan nogle bestemte små poder.. de ved sku hvad de vil have og ikke have.. så typisk..

Anmeld

6. december 2010

lulleh

merle2010 skriver:

jeg har osse tænkt mig at prøve øllebrød... det kunne jo være at hun  ville have det.. har osse prøvet med havregrød, men der kastede hun op og lavede bræklyde.. så den var ikke god.. det er sku lidt besværligt når man har sådan nogle bestemte små poder.. de ved sku hvad de vil have og ikke have.. så typisk..

jaa det rigtig.
små bestemte unger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.