Billede af min dejlige datter født den 22 november ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Dansker I Holland

Hey skønne tøser Jeg har meget travlt med vores lille Nikita, som vores datter hedder Jeg har sat billede af hende ind på min profil hvis nogen har lyst til at se

Knus Sussie (stolt mor til Nikita)

P.S: Idag faldt hendes navle stump af Er bare SÅ stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

CamillaSoefelt

Hvor??

Anmeld

6. december 2010

Dansker I Holland

CamillaSoefelt skriver:

Hvor??

Hmm jeg skulle da meget gerne have lagt det ind :O Du ved hvor man kan oprette sit eget barn ? Smiler... Der skulle meget gerne være et billede af hende derinde

Anmeld

6. december 2010

2babygirls

NR3ønskebarn skriver:

Hmm jeg skulle da meget gerne have lagt det ind :O Du ved hvor man kan oprette sit eget barn ? Smiler... Der skulle meget gerne være et billede af hende derinde

det skal nok lige godkendes

Anmeld

6. december 2010

Dansker I Holland

Tina&Martin skriver:

det skal nok lige godkendes

Hehe det har du nok ret i

Anmeld

6. december 2010

Vial

NR3ønskebarn skriver:

Hey skønne tøser Jeg har meget travlt med vores lille Nikita, som vores datter hedder Jeg har sat billede af hende ind på min profil hvis nogen har lyst til at se

Knus Sussie (stolt mor til Nikita)

P.S: Idag faldt hendes navle stump af Er bare SÅ stolt

Hvor ser hun sød ud.. Tillykke med hende.

Ja, jeg skreg så i vilden sky, da min datters navlestump faldt af... sådan er vi så forskellige.. hahaha. Hendes blødte og jeg kom nok til at skubbe den af. Da hendes tvillingebrors faldt af nogle dage efter, så var jeg lidt mere rolig.

Anmeld

6. december 2010

Dansker I Holland

KaMa skriver:

Hvor ser hun sød ud.. Tillykke med hende.

Ja, jeg skreg så i vilden sky, da min datters navlestump faldt af... sådan er vi så forskellige.. hahaha. Hendes blødte og jeg kom nok til at skubbe den af. Da hendes tvillingebrors faldt af nogle dage efter, så var jeg lidt mere rolig.

Hehe mange tak Hun er super smuk og dejlig Ja altså jeg var ved at skifte hende, da den sad fast i hendes bodystock, så kom heldigvis ikke til at skubbe den af Men ja jeg må indrømme jeg ikke var meget for den der navlestump, så da den endelig var faldet af, så var jeg lidt mere rolig, for så kunne jeg ikke komme til at skubbe den af hehe... Forresten, ved du hvad man kan rense navlen med? Jeg kan ikke huske om man skal bruge sæbe eller hvad man skal bruge.

Knus Sussie

Anmeld

6. december 2010

Vial

NR3ønskebarn skriver:

Hehe mange tak Hun er super smuk og dejlig Ja altså jeg var ved at skifte hende, da den sad fast i hendes bodystock, så kom heldigvis ikke til at skubbe den af Men ja jeg må indrømme jeg ikke var meget for den der navlestump, så da den endelig var faldet af, så var jeg lidt mere rolig, for så kunne jeg ikke komme til at skubbe den af hehe... Forresten, ved du hvad man kan rense navlen med? Jeg kan ikke huske om man skal bruge sæbe eller hvad man skal bruge.

Knus Sussie

Lidt sæbevand uden parfume selvfølgelig.. Det nåede jeg dog aldrig til.. de fik bare pjasket lidt vand og duppet tør. Det fungerede fint. Jeg fik dog at vide at sæbevand var vejen frem.

Jeg kender en som vist nok gemte navlestumpen.. hmmm, må hellere lade være at nævne navne...

Anmeld

6. december 2010

Dansker I Holland

KaMa skriver:

Lidt sæbevand uden parfume selvfølgelig.. Det nåede jeg dog aldrig til.. de fik bare pjasket lidt vand og duppet tør. Det fungerede fint. Jeg fik dog at vide at sæbevand var vejen frem.

Jeg kender en som vist nok gemte navlestumpen.. hmmm, må hellere lade være at nævne navne...

Hahaha ja ok Jeg vil ikke gemme den, så godt ser den heller ikke ud og den har heller ikke den sødeste lugt hihi... Men tak for svaret Det vil jeg gøre så næste gang hun skal i bad

Knus Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.