en tråd her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Anonym trådstarter

er det sket for nogle herinde at  terminsberegneren over nettet ikke har passet når i så efterfølgende har været til scanning? eller kan nogle af jer anbefalde en side som er meget pæcis .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

viben

Den har i hvert fald ikke passet på mig.. Er meget kortere henne end beregnet. Men den kræver jo også at man har meget regelmæssige menstruationer...

Anmeld

6. december 2010

Diana...

Mener at alle termins regnere er ens de går jo efter mens dagen hvor scanningen går efter bebs størrelse. Lægens vil regne den til det samme som den her inde. 

Man skal gå efter scanningens. 

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

viben skriver:

Den har i hvert fald ikke passet på mig.. Er meget kortere henne end beregnet. Men den kræver jo også at man har meget regelmæssige menstruationer...

okey tak for svaret ..

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Mener at alle termins regnere er ens de går jo efter mens dagen hvor scanningen går efter bebs størrelse. Lægens vil regne den til det samme som den her inde. 

Man skal gå efter scanningens. 

okey  jeg tør bare ikke stole for meget på det .. skal til læge i næste uge så kommer der styr på det ..

Anmeld

6. december 2010

Diana...

Anonym skriver:

okey  jeg tør bare ikke stole for meget på det .. skal til læge i næste uge så kommer der styr på det ..

Hvad tør du ikke stole på? 

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Hvad tør du ikke stole på? 

beregneren ..  fra hver beregninger jeg bruger fra de forskellige beregnere - siger de noget forskelligt..

Anmeld

6. december 2010

Diana...

Anonym skriver:

beregneren ..  fra hver beregninger jeg bruger fra de forskellige beregnere - siger de noget forskelligt..

Ok det lyder mærkeligt, de har altid været ens med mig også ens med lægens men tilgengæld når jeg så er blevet scannet er jeg altid blevet rykket ca en uge tilbage. 

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Ok det lyder mærkeligt, de har altid været ens med mig også ens med lægens men tilgengæld når jeg så er blevet scannet er jeg altid blevet rykket ca en uge tilbage. 

det lyder lidt skørt.. måske gør jeg det forkert ??

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Anonym skriver:

er det sket for nogle herinde at  terminsberegneren over nettet ikke har passet når i så efterfølgende har været til scanning? eller kan nogle af jer anbefalde en side som er meget pæcis .

Du kan aldrig blive 100% sikker selv.

Lægen kan også sige en termin, men det er heller ikke altid sikkert at det passer.

Kun scanningen kan give den mest præcise dato.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.