nøgler....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Mussen2

Jeg har endnu engang smidt mine nøgler væk!!! Nu skal jeg bare have et nøgleskab eller andet lignende, men, men , men der er ikke ret meget plads i vores entre og jeg er ikke til de der metal skabe ting.

Jeg søger inspiration til opbevaring af nøgler i en lille enter?

Gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

LRJ

Vi har bare en Knage hvor vi hænger hver vores Nøgle bunt på

Anmeld

6. december 2010

Mussen2

Lone H. skriver:

Vi har bare en Knage hvor vi hænger hver vores Nøgle bunt på

Nå ja, det var også en ide med nogle søde knage

Anmeld

6. december 2010

Low

Mussen2 skriver:

Jeg har endnu engang smidt mine nøgler væk!!! Nu skal jeg bare have et nøgleskab eller andet lignende, men, men , men der er ikke ret meget plads i vores entre og jeg er ikke til de der metal skabe ting.

Jeg søger inspiration til opbevaring af nøgler i en lille enter?

Gerne billeder

Hvis du har et barn der gammelt nok så kan h*n lave et nøgle skab til dig.

Anmeld

6. december 2010

JulieE

Vi har hængt nogle knage (altså ikke en knagerække, men separate knage) op til nøgler. De hænger ikke ret langt fra døren, så det er naturligt man lige hænger nøgle bundet der og et godt stykke over børnehøjde, så små pillefingre ikke nupper nøglerne 

Anmeld

6. december 2010

Mussen2

Low skriver:

Hvis du har et barn der gammelt nok så kan h*n lave et nøgle skab til dig.

Så skal jeg vente lidt endnu  jeg orker  ikke at bruge flere timer af mit liv på at lede efter de skide nøgler

Anmeld

6. december 2010

JonTri

Vi har købt en træstamme i sølv/metal med små grene på. Der hænger vores nøgler på

Anmeld

6. december 2010

Vidunderligeunger

min kæreste er jæger så vi (jeg har uden at få lov da den var i stykker pga fald) har taget et bukkeopsats farvet kraniet sølv og så hænger der nøgler på opsatsene

Anmeld

6. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Da jeg var barn havde min far købt sådan en nøglering til og sætte i sit nøglebundt, så når/hvis man ikke kunne finde dem skulle man blot fløjte og så bibede den igen.. Jeg ved man stadig kan køb dem, men desværre ikke hvor..

Anmeld

7. december 2010

Mussen2

rikkekrogh skriver:

Vi har købt en træstamme i sølv/metal med små grene på. Der hænger vores nøgler på

Lyder rigtig flot, hvor har i købt den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.