Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja nogen som havde negative g teste men som faktisk var gravide??? har selv prøvet det, ville bare høre om jeg var den eneste??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mine tests var også negative indtil 14 efter mens skullenha været og der var den stadig kun svag men positiv
DLM skriver: mine tests var også negative indtil 14 efter mens skullenha været og der var den stadig kun svag men positiv
hvordan kan det være, når andre har positive test 1 dag efter forventet mens??? det var det samme med mine teste, og de blev aldrig rigtig positive, kun svagt positive..
Det er fordi det er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor meget HCG (graviditetshormon der er det som giver udslag på testene) man danner.
Jeg kan også selv først teste svagt positivt ca. 14 dage efter forventet mens..
Tanja1234 skriver: Det er fordi det er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor meget HCG (graviditetshormon der er det som giver udslag på testene) man danner. Jeg kan også selv først teste svagt positivt ca. 14 dage efter forventet mens..
oki.. det er nok derfor så.. synes det er møg irreterende at skulle vente så længe med at se om man er gravid... men der er jo ikke andet for end at vente eller få taget en blodprøve hos lægen... jeg danner åbenbart det graviditetshormon langsommere end andre så...
Første gang var min test positiv med det samme, men anden gang var det kun blodprøven, der kunne vise, at jeg var gravid
Dansker i England skriver: Første gang var min test positiv med det samme, men anden gang var det kun blodprøven, der kunne vise, at jeg var gravid
Jeg skulle lige til at 'udvide' ts's spørgsmål med netop det spørgsmål du svare på - om man kan danne hcg hurtigere eller langsommere fra graviditet til graviditet. Så tak for dét
merle2010 skriver: ja nogen som havde negative g teste men som faktisk var gravide??? har selv prøvet det, ville bare høre om jeg var den eneste??
Jeps..og vi er vist nogle stykker herinde der kender til det.Med mine 3 har det først kunnet måles mellem uge 12 til 16.KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128