nogen der har haft negative g teste men har været gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. december 2010

merle2010

ja nogen som havde negative g teste men som faktisk var gravide??? har selv prøvet det, ville bare høre om jeg var den eneste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

DLM

mine tests var også negative indtil 14 efter mens skullenha været og der var den stadig kun svag men positiv

Anmeld

6. december 2010

merle2010

DLM skriver:

mine tests var også negative indtil 14 efter mens skullenha været og der var den stadig kun svag men positiv

hvordan kan det være, når andre har positive test 1 dag efter forventet mens??? det var det samme med mine teste, og de blev aldrig rigtig positive, kun svagt positive..

Anmeld

6. december 2010

Tanja1234

Det er fordi det er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor meget HCG (graviditetshormon der er det som giver udslag på testene) man danner.

Jeg kan også selv først teste svagt positivt ca. 14 dage efter forventet mens..

Anmeld

6. december 2010

merle2010

Tanja1234 skriver:

Det er fordi det er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor meget HCG (graviditetshormon der er det som giver udslag på testene) man danner.

Jeg kan også selv først teste svagt positivt ca. 14 dage efter forventet mens..

oki.. det er nok derfor så.. synes det er møg irreterende at skulle vente så længe med at se om man er gravid... men der er jo ikke andet for end at vente eller få taget en blodprøve hos lægen... jeg danner åbenbart det graviditetshormon langsommere end andre så...

Anmeld

7. december 2010

Dansker i England

Første gang var min test positiv med det samme, men anden gang var det kun blodprøven, der kunne vise, at jeg var gravid

Anmeld

7. december 2010

Louisiana

Dansker i England skriver:

Første gang var min test positiv med det samme, men anden gang var det kun blodprøven, der kunne vise, at jeg var gravid

Jeg skulle lige til at 'udvide' ts's spørgsmål med netop det spørgsmål du svare på - om man kan danne hcg hurtigere eller langsommere fra graviditet til graviditet. Så tak for dét

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

merle2010 skriver:

ja nogen som havde negative g teste men som faktisk var gravide??? har selv prøvet det, ville bare høre om jeg var den eneste??

Jeps..og vi er vist nogle stykker herinde der kender til det.
Med mine 3 har det først kunnet måles mellem uge 12 til 16.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.