Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jannebjerre skriver: taaak, havde jeg slet ikk tænkt på
taaak, havde jeg slet ikk tænkt på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone H. skriver: Jeg gik ind på Amazon.co.uk Og så tjekkede jeg babylegetøj og der inde fandt jeg ALT det jeg ville have hun skulle have til 60 % hva det kostede herhjemme Der kunne du os kigge'?
Jeg gik ind på Amazon.co.uk Og så tjekkede jeg babylegetøj og der inde fandt jeg ALT det jeg ville have hun skulle have til 60 % hva det kostede herhjemme Der kunne du os kigge'?
Tak søde Lone, det prøver jeg med det samme Hvad har du købt til Julie??
jannebjerre skriver: Tak søde Lone, det prøver jeg med det samme Hvad har du købt til Julie??
Lone H. skriver: 2 Forskellige Kravlebolde, Øhh En masse larme ting Kan ikk huske det, købte det i november og det er pakket ned
2 Forskellige Kravlebolde, Øhh En masse larme ting Kan ikk huske det, købte det i november og det er pakket ned
Men hvordan med told og sådan noget??
Og hvor lang tid mon det tager at sende - mon det når at komme til jul??
jannebjerre skriver: Men hvordan med told og sådan noget?? Og hvor lang tid mon det tager at sende - mon det når at komme til jul??
Lone H. skriver: Det er faktisk overkommeligt og ja det kan det du kan Vælge at sende fragtfrit hvis du køber over £25 og så kommer det efter 7 arbejdsdage
Det er faktisk overkommeligt og ja det kan det du kan Vælge at sende fragtfrit hvis du køber over £25 og så kommer det efter 7 arbejdsdage
hvad står en pund i?? eller hvad det er hehe
jannebjerre skriver: hvad står en pund i?? eller hvad det er hehe
Er det ikke (x 8?) af vores krone... handler ikke så meget på nettet, men er aldrig blevet skuffet de gange det så er sket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128