Har ikke fået min mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Anonym trådstarter

Og skal starte på p-piller imorgen igen. Hvornår vil i teste og vil i gøre det eller hvordan?

For det kan godt springe over kan det ikke?

Og har så bare taget p-piller i mange år, men aner ikke en skid om det Tog jo ikke dengang jeg fik mit barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

Og skal starte på p-piller imorgen igen. Hvornår vil i teste og vil i gøre det eller hvordan?

For det kan godt springe over kan det ikke?

Og har så bare taget p-piller i mange år, men aner ikke en skid om det Tog jo ikke dengang jeg fik mit barn.

Altså er du på p-piller og har ikke fået mens i pausen, eller skal du starte forfra på p-piller igen?

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Altså er du på p-piller og har ikke fået mens i pausen, eller skal du starte forfra på p-piller igen?

Har ikke fået mens i pausen

Anmeld

6. december 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

Har ikke fået mens i pausen

Ahh.. det har jeg aldrig prøvet, men har læst, at man bare skal tage næste pakke.. man kan dog opleve at få en gennembrudsblødning på næste pakke..

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Ahh.. det har jeg aldrig prøvet, men har læst, at man bare skal tage næste pakke.. man kan dog opleve at få en gennembrudsblødning på næste pakke..

Så det begynder i mens jeg tager pillerne?

Anmeld

6. december 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

Så det begynder i mens jeg tager pillerne?

Ja det vil du kunne opleve..

Anmeld

6. december 2010

Muffinmus

tja har ikke selv prøvet det, men hørt det lige som den anden, at det kan komme i mens næste pakke er i gang

Men ville da bestemt tage en test inden du går i gang, for det er ikke hensigtsmæssigt at tage piller HVIS du skulle ske at være gravid:-)

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Ja det vil du kunne opleve..

Ej hvor nederen

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

tja har ikke selv prøvet det, men hørt det lige som den anden, at det kan komme i mens næste pakke er i gang

Men ville da bestemt tage en test inden du går i gang, for det er ikke hensigtsmæssigt at tage piller HVIS du skulle ske at være gravid:-)

Tror også jeg tager en imorgen hvis nu at det ikke er kommet der

Anmeld

6. december 2010

Gaia

Jeg har før prøvet ikke fået min mens i den pille-fri periode. Det kan faktisk være normalt. Du skal tænke på, at den mens der kommer når du tager p-piller jo ikke er "rigtig" Dvs. imens du tager p-piller får du ikke æggeløsning og det er jo som sagt i det fleste tilfælde et ubefrugtet æg der får kroppen til at udrense dvs. Mens. Selvf. er der nogle der har mens mens de er gravide.

Men hvis du er i tvivl om hvorvidt du kunne være blevet gravid, ja så vil det nok være en god ide at tage en graviditetstest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.