Hjælp til underholdning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2008

MorCamilla

Hejsa

Sagen er den at vi skal holde svendigilde for min kæreste da han blev udlært tømre for snart 2½ år siden.. (bedre sent end aldrig;) )

Det skal finde sted d 20 sep, så der er lidt tid til endnu. Jeg kunne godt tænke mig at lave et eller andet sjovt, sødt eller lignende til ham.. Skrive sang er ikke en mulighed, da jeg er total tonedøv og ikke kan rime for en 5èr... 8(
Tale, ja måske, men hvad siger man i sådan en??? ellers andre forslag?

Gode forslag modtages med kys hånd... Da jeg er helt tom for ideer...:$

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2008

twinboys

øhhh sød tanke... Jeg tror hvis det var mig ville jeg give ham et eller andet romantisk ... Give ham et forlænget weekend ophold sammen med dig og sig at det er din gave til ham og fortæl i talen hvorfor du netop har valgt den gave...

Overraskelser er det bedste jeg ved...

Glæder mig til at høre hvad du har fundet på og hvad han siger om gaven og overraskelsen...

Majbritt(H)

Anmeld

29. august 2008

MorCamilla

Det var en rigtig god ide, men jeg kan desværre ikke tage afsted i en weekend inden for det næste års tid, pga den kommende behandling:(
Ellers en rigtig god ide...

Jeg har fået Lotte (her inde fra) til at tegne et potræt af os alle 3 han skal have i gave af Mikkel, :) Håber han bliver glad for det.

Men jeg vil også gerne lave et eller andet fra mig selv, men er som sagt helt tom for ideer...:$

Knus fra Camilla.

Anmeld

29. august 2008

Anne

Hvad med at få lavet et rigtig skønt portræt af dig?
Du ved sådan et, hvor du bare er fantastisk sød, dejlig og lækker.
Det ville min kæreste blive glad for.

Mange bruger det som morgengave efter de er blevet gift.

KH
Anne

Anmeld

29. august 2008

tasha33

hej camilla
jeg har et vennepar som fik lavet et nøgenfoto af hende og datteren hvor pigen sidder foran så man ikke ser noget, det brugte hun som fars dags gave, måske en ide.
held og lykke når du skal ind og opereres.
knuz og varme tanker herfra(H)(H)(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.