Hej alle I skønne kvinder.
Jeg har ikek været på et stykke tid, fordi tingene herhjemme går af HT.
Jeg blev bare SÅ glad, da manden havde fået job og til start 1 nov, det blev så hurtig til irritation, da hans chef troede at Jacob kunne da godt arbejde over og komme hjem til lort flere dage, den ene dag var han på arbejde fra kl. 6-18 og hjemme kl. 19 lige inden sengetid. IKKE smart.
Men det blev kun værre. Han var servicemand for ham, så hans murer og det ikke behøvede at kører fram og tilbage hele tiden. Så han har tømt et lager, og da det lager var tømt..........................
Ja tror i så ikke han blev fyret, 22 dage efter han blev ansat. 

Så nu er han ledig igen. Men jeg som troede det ikke kunne blive værre, ja så er hans eks chef også en stor røv. Det er i dag MANDAG 6 dec og han har ikek fået løn endnu, den vil først gå ind i morgen 7 dec. sagde hans chef.
Vi havde snakket med ham 1, 2 og 3 dec. D. 1 dec sagde han den skulle være gået igennem og den 3 dec sagde han og han havde trukket den tilbage, lige i tiden, for de ville trække 60 %, så han havde sat den ind d. 3 dec og ville skulle ha lønnen d. 7 dec efter 3 bank dage. Det håber jeg virkelig meget for ellers kan vi ikke betale regninger.
Men i dag, da jeg var nede for at hente Cassandra sagde en pædagog fra hendes stue, om jeg havde fået brev om at Julius havde fået plads i vuggestuen? Nej jeg har ikke fået noget brev endnu. Men Lederen i vuggestuen har set at Julius er tilbudt plads til start 2 jan. JUHU JUHU JUHU.
Så skal jeg ikke bekymre mig mere, om han får plads inden min barsel og ferie er slut. For da jeg snakkede med pladsanvisningen sagde hun nemlig at jeg måske kunne få plads feb/mar.
Han får sikkert så plads på nabostuen, da troldebo som Cassandra går på ikke har plads. Pædagogen spurgte mig så om det gjorde noget, han kom på en anden stue. Ja jeg vilel da gerne ha ham på troldebo, men bare han går i vuggestuen vil jeg blive glad og pædagogerne på bamsebo kender jeg jo godt og de er også søde. Bare se Cassandra vil altid gerne på bamsebo, når der er mange børn på en stue og lidt på en anden.
Bare lidt herfra