Årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

eElak

Jeg har ikke fulgt med i årgang 0, men synes det lyder som en MEGET FORNUFTIG beslutning, bare det jeg har kunnet læse mig frem til igennem tiden. 

Dejligt at de står frem med det, og kan inspirere andre til bl.a.

• Mor er ikke altid bedst
  • Børnene har lige så meget ret til deres far som deres mor

Håber at pigerne får et mere stabilt liv fra nu af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

frk Jensen

Jeg har Christina på fb... De har lavet et interwiev og så har de lavet om på hvad hun har sagt..

Godt at hende og Christian kender sandheden..

Det kan jo være at børnene selv har ønsket at bo hos deres far???

Anmeld

7. december 2010

Pia.

ååå hvor jeg glæder mig til at følge dem igen her til Januar...

Jeg syntes nu Christina klare sig så flot og hun har uden tvivl haft sine grunde til at tage det valg hun nu har taget..heller det end de oplever så meget andet, hvis det er det der er tilfældet...

Anmeld

7. december 2010

betski

Kan slet ikke vente til januar, så vi atter kan følge de kære familier. Jeg elsker årgang 0 og har dyb medfølelser for al deres modgang. Mht Christina, så synes jeg på ingen måde, hun er en dårlig mor. Jeg synes altid hun har truffet de beslutninger hun har fundet bedste og har altid kunne forsvare dem. At man måske til tider selv havde valgt anderledes gør ikke vores valg bedre. Der skal jo nok sidde nogen og være imod de valg vi hver især har truffet gennem livet. Men jeg synes nu Christina gør det godt og det varmer meget at se det gode samarbejde hun har fået med Christian. Håber det holder ved, jeg ville ønske jeg kunne ha sådan et forhold til min ex i hvert fald

Anmeld

7. december 2010

Loa

Uanset om det passer eller ej, kan jeg nu heller ikke se det skulle være specielt dårligt at de skal bo med deres far...... Han virker som om han vil gå gennem ild og vand for dem......

Men set bort fra alt det, til TS's kommentar, ja for fanden, de børn er altså bare kønne!!! Det er sgu helt vildt altså........

Anmeld

7. december 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

medmindre at nogen af dem er flyttet, så er forældrene naboer, så mon ik de ser hinanden oftere end i weekenderne

Anmeld

7. december 2010

Carina1977

Jeg synes det er synd for de pige alt det de har været igennem. Jeg håber at hun nu har fået lidt styr på sin tilværelse, sådan at der kan komme ro på igen.

Men årgang 0 skal jeg under alle omstændigheder se. Min søn er selv fra år 2000, så det er lidt sjovt at følge dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.