børnefødselsdage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. august 2008

tasha33

jeg står lidt i et dilemma, vi har lige haft forældremøde i michella klassen, hvor vi så til sidst havde et punkt som hed evt, og der var en forældre som tog fødselsdag op om at hun ikke syntes at det var i orden at vi skal give en stor gave til den som har fødselsdag men at de ti piger som det drejer sig om skal give en gave hver i stedenfor, hvor det er at vi så er flere som siger at det bliver jo ikke nogle gaver som er særlige holbare og at de jo hurtig er sådan nogle skrammelgave som ryger hurtig ud. da vi lavede afstemning var det halv for og halv imod en som ikke stemte og to som ikke var der, så er det jeg jeg tænkte at det kan da ikke være rigtig at vi skal gøre det på den måde med små gaver, når alle ikke er der. kan jeg tillade mig at tage det op igen, eller skal jeg bare sige ok vi gør det i år og så må vi jo ændre det til næste år.
hilsen natasha er en smule fustreret over det:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2008

Nadi

Det lyder da som en kanon ide det der med at gå sammen. Man er da godt "dum" hvis ikke man kan se at det er den bedste løsning!

Man giver vel ikke mere end for de der 20kr og det får man jo ikke meget gave for idag. Det gjorde man heller ikke dengang jeg gik i folkeskole, og der gav vi for 20kr mener jeg. Så det endte jo med at man bare gav pengene (på mange forskellige måder :D)

Jeg synes du skal ta det op igen!

-Nadia

Anmeld

28. august 2008

tasha33

ja det syntes jeg også at det er for så kan de få en større ting og det er noget som de så kan bruge, vi giver 25 hver til gave, men det får man jo hellere ikke noget ordentligt for og det er begrænset for hvor mange blyanter og viskelæder de gider at have.

Anmeld

28. august 2008

twinboys

Du skal klart tage det op igen... Hvem gider have skrammel gaver frem for en dejlig stor en som er ønsket af fødselaren...

Når mine børn kommer i skole vil jeg foreslå at man samler ind og giver en fælles gave...

Så natasha tag fat i dem igen og sig det ikke er iorden... Eller nu hvor det her kører, ønsker din pige kun penge på alle mulige forskellige måder, så hun selv kan købe det hun ønsker sig...

Mvh Majbritt(H)

Anmeld

28. august 2008

tasha33

det er vi flere som har snakket om at vi vil skrive i indbydelsen at barnet kun ønsker sig penge så vi selv kan købe noget ordentligt. jeg tror nu også at jeg tager det op igen, syntes ikke det er helt iorden på den her måde.

Anmeld

28. august 2008

twinboys

Ja forstår jer godt...

Majbritt

Anmeld

29. august 2008

Nemesis

når nu klassen var delt, hvad så med, fra gnag til gang at spørge hvem som vil være med på en fælles gave??

Tror mig, de fleste af dem som stemte nej vil efterhånden komme med, for så har man ikke lige haft tid til at rende rundt og finde en nogenlunde brugbar ting i en Tigerbutik.

Håber i får nogle gode fødselsdage.

:-) Sisse

Anmeld

29. august 2008

Anne

Hejsa
Min søn er lige begyndt i 0.b og jeg har da tænkt mig at foreslå præcis det samme med at gå sammen om gaver. Jeg havde slet ikke tænkt på, at der var nogen, der kunne være imod idéen :)
Gå du endelig videre med det.
Mange hilsner
Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.