hurtig hjælp tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2008

charlottekri

nogen der ved hvad det koster ca i varme for et hus på 110 m2 med fyringsolie??? vi skal vide det lidt hurtigt, for vi skal beslutte os iaften om vi skal sige ja...
mange tak og (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2008

miver

hvilke form for varme er det ?

Anmeld

28. august 2008

MorCamilla

Fandet lige det her på nettet...:

Fyringsoliefyringsolie
Olie, der anvendes til afbrænding i oliefyr.

: Fyring med olie er den dyreste opvarmningsform, da energiindholdet i olie normalt kun udnyttes med 80-90 procent, og prisen på fyringsolie er steget kraftigt. Regn med en årlig udgift på 22.800 kr. til køb af olie.

Håber du kan bruge det til lidt...

Knus fra Camilla.

Anmeld

28. august 2008

MorCamilla

hov undskyld jeg glemte at skrive at det er en pris der er regnet ud for et standart parcelhus på ca 130 m2... :$

Anmeld

28. august 2008

lonemus

MorCamilla skriver:

Fandet lige det her på nettet...:

Fyringsoliefyringsolie
Olie, der anvendes til afbrænding i oliefyr.

: Fyring med olie er den dyreste opvarmningsform, da energiindholdet i olie normalt kun udnyttes med 80-90 procent, og prisen på fyringsolie er steget kraftigt. Regn med en årlig udgift på 22.800 kr. til køb af olie.

Håber du kan bruge det til lidt...

Knus fra Camilla.

WOW det var dyrt..................!

Vi har et hus på 133 kvm, vi fyrer med Naturgas og betaler 8.500 kr om året. Det er godt nok billigt i forhold til.

Jeg ved el-varme og fjernvarme er meget dyrt, men jeg troede faktisk ikke fyringsolie var så dyrt!!!!

Nå, det var bare lige en sidebemærkning fra mig :)

Held og lykke med købet :)

Lone

Anmeld

28. august 2008

charlottekri

nu er der også brændeovn... det hjælper vel lidt??

Anmeld

28. august 2008

Mie A

Det er meget forskelligt. Vi har et hus på 100 m2 og bruger 1000 liter olie om året + lidt brænde til brændeovnen (som vi dog ikke er så gode til at få brugt) Men vi bor også i et godt isoleret hus, med nye vinduer og med gulvvarme i hele huset.

Knus Mie

Anmeld

28. august 2008

tasha33

vi betaler ca 10000 i fyringsolie i vores hus på 152 kvm og vi har stadig 450 liter tilbage, regner med at vi fylder op til oktober til ca 10000 igen. vi har boet her siden 1 feb, det er en stor hjælp med brændeovn hvis man også får en god pris på brænde.
held og lykke med huskøb.;) ved det koster ca 40000 at få lagt fjernevarme ind og det det skal være noget mere besparende med det.

Anmeld

28. august 2008

MorCamilla

charlottekri skriver:

nu er der også brændeovn... det hjælper vel lidt??

Min far bor i et, et plans hus på ca 90 m2, (tror jeg) han kan varme mere elelr mindre hele huset op med brandeovnen... Det er kun på badeværelset han har varmen tændt.. (som regl)

Held og lykke med købet.

Anmeld

28. august 2008

twinboys

Vi har en stor brændeovn og den kan vi varme 172kvm op med, så vi bruger meget brændeovnen og det er også hyggeligt og dejligt...

Mvh Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.