Sort slynge + diverse til salg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
333 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Isabeau2206

Helt ny slynge til salg. Kunne ikke enes med den, så hermed sælger jeg den. Gav 199 kr. for den i sin tid, så regner med 150 kr. inkl. porto. Den kan også afhentes for 120 kr.

Har desuden dette til salg:

1. Indsats til badekaret i hvid. Brugt meget lidt, da vi hellere ville holde vores datter. Pris 50 kr.
  2. 
  3. "Indsats" til toilettet. har fået den, men ved jeg aldrig kommer til og bruge den. Den er helt ny. Pris 50 kr.
  4. Uro, som spiller en sang fra "Troldmanden fra Oz". Har fået en anden. Den fejler intet, har haft den til og sidde på en himmelstang. Pris 50 kr.
  5. Puslebord, hvid, med hjul, 2 hylder, brugt til 2 børn. Har lidt skrammer, men ikke noget, der gør noget. uden puslepude. Pris 50 kr.
  6. Tremmeseng, hvidbejset, 3 indstillinger, brugt til 1 barn. Står som rimelig ny. Uden madras. Pris fra ny 799 kr., har dog ikke kvittering.  Pris 300 kr.

Pris for det hele 620 kr., men du skal kun give 500 kr.  Kan sendes, men også afhentes i Sæby.

Diana & Stella

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Isabella_mor

hvor ligger sæby lige henne??? kunne muligvis godt være interesseret ^_^

Anmeld

6. december 2010

Isabeau2206

isabellamor skriver:

hvor ligger sæby lige henne??? kunne muligvis godt være interesseret ^_^

Sæby ligger ca. 12 km. fra Frederikshavn i Nordjylland

Anmeld

6. december 2010

Isabella_mor

Isabeau2206 skriver:

Sæby ligger ca. 12 km. fra Frederikshavn i Nordjylland

det er langt væk.. det var nu for at se den inden jeg bare købte den.. jeg vil nemlig helst gerne prøve først...

Anmeld

6. december 2010

Isabeau2206

isabellamor skriver:

det er langt væk.. det var nu for at se den inden jeg bare købte den.. jeg vil nemlig helst gerne prøve først...

Kan jeg godt forstå

Men får jeg ingen andre henvendelser, kan vi da aftale at jeg sender den til dig, så du kan prøve den og dur den ikke, så sender du den bare retur igen.

Anmeld

6. december 2010

Isabella_mor

Isabeau2206 skriver:

Kan jeg godt forstå

Men får jeg ingen andre henvendelser, kan vi da aftale at jeg sender den til dig, så du kan prøve den og dur den ikke, så sender du den bare retur igen.

ja det kan vi godt med mindre jeg self får en i barselsgave..

Anmeld

6. december 2010

Isabeau2206

isabellamor skriver:

ja det kan vi godt med mindre jeg self får en i barselsgave..

Ja, selvfølgelig Vi kan lige snakkes ved om det, hvis jeg som sagt ingen andre henvendelser får?

Pøj pøj med ham

Ps. Total fed tattoo!!!

Anmeld

8. december 2010

Isabeau2206

Isabeau2206 skriver:

Helt ny slynge til salg. Kunne ikke enes med den, så hermed sælger jeg den. Gav 199 kr. for den i sin tid, så regner med 150 kr. inkl. porto. Den kan også afhentes for 120 kr.

Har desuden dette til salg:

1. Indsats til badekaret i hvid. Brugt meget lidt, da vi hellere ville holde vores datter. Pris 50 kr.
  2. 
  3. "Indsats" til toilettet. har fået den, men ved jeg aldrig kommer til og bruge den. Den er helt ny. Pris 50 kr.
  4. Uro, som spiller en sang fra "Troldmanden fra Oz". Har fået en anden. Den fejler intet, har haft den til og sidde på en himmelstang. Pris 50 kr.
  5. Puslebord, hvid, med hjul, 2 hylder, brugt til 2 børn. Har lidt skrammer, men ikke noget, der gør noget. uden puslepude. Pris 50 kr.
  6. Tremmeseng, hvidbejset, 3 indstillinger, brugt til 1 barn. Står som rimelig ny. Uden madras. Pris fra ny 799 kr., har dog ikke kvittering.  Pris 300 kr.

Pris for det hele 620 kr., men du skal kun give 500 kr.  Kan sendes, men også afhentes i Sæby.

Diana & Stella

Ps. Undskyld de slørede billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.