Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilket af disse træer kan i bedst lide til børneværelset? I SKAL IKKE tænke på dyrene eller blomsterne omkring det, men selve træformen og bladene
Tak for din hjælp Glædelig jul
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Billede 1 har jeg stemt.....
LouiseNielsen skriver: Billede 1 har jeg stemt.....
den er også super sød
Risen skriver: Hvilket af disse træer kan i bedst lide til børneværelset? I SKAL IKKE tænke på dyrene eller blomsterne omkring det, men selve træformen og bladene Tak for din hjælp Glædelig jul
Haha, hvor skægt de træer har jeg osse kigget mange gange på!! Sys de er flotte alle sammen..
har stemt nr 1
kommer jo lidt an på hvor det skal sidde men har stemt på nr 5 som er lidt asymetrisk, synes dog de er vildt charmerende alle sammen.
fif skriver: Haha, hvor skægt de træer har jeg osse kigget mange gange på!! Sys de er flotte alle sammen..
Haha er det rigtigt? - Bliver bare nødt til selv at male dem, da vores vægge ikke vil holde på wallsticker , men det er nu også hyggeligt.. Hvilken en er din favorit?
HelleBelle skriver: kommer jo lidt an på hvor det skal sidde men har stemt på nr 5 som er lidt asymetrisk, synes dog de er vildt charmerende alle sammen.
På en stor endevæg .. Har ikke valgt i midten eller i siden endnu. Alt afhænger af hvilket træ jeg vælger
Risen skriver: På en stor endevæg .. Har ikke valgt i midten eller i siden endnu. Alt afhænger af hvilket træ jeg vælger
lav en skov med dem alle
HelleBelle skriver: lav en skov med dem alle
haha ja det ville være fint.. Meen hold op et arbejde.. Det har jeg ikke tid til.. hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128