Jer som har malet motiver på værelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Risen

Hvilken slags maling har i brugt? Gider ikke købe litervis af maling når jeg skal bruge så mange forskellige farver til små smykker motiver.. Tænkte jeg kunne købe noget i søsterne grene men skal det være olie eller akryl eller slet ikke noget at det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Maja_4000

Jeg har brugt dem fra søstrene grene .. Akryl malingen .. Og også deres pensler :b Billigere tror jeg ikke det bliver (:

Vedhæfter lige det billede , hvor det er tydligst 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

Risen

Maja_4000 skriver:

Jeg har brugt dem fra søstrene grene .. Akryl malingen .. Og også deres pensler :b Billigere tror jeg ikke det bliver (:

Vedhæfter lige det billede , hvor det er tydligst 

okay perfekt. Det vil jeg kaste mig ud i så. Gider nemlig ikk betale 500 kroner per farve

Anmeld

6. december 2010

Mi

Ved farvehandlen kan man ofte købe prøvefarver. Altså en kvart liter som man får tonet som man har lyst. Ellers kan du også bruge ganske alm acrylfarve som børnene også bruger til deres billeder

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

Risen skriver:

okay perfekt. Det vil jeg kaste mig ud i så. Gider nemlig ikk betale 500 kroner per farve

Forstår jeg godt (:

Men de fleste malerbutikker sælger vist også prøver for 25 kr eller sådan noget ..

Anmeld

6. december 2010

Risen

Maja_4000 skriver:

Forstår jeg godt (:

Men de fleste malerbutikker sælger vist også prøver for 25 kr eller sådan noget ..

okay .. Måtte du male flere end en gang for det dækkede eller er det fint som det er?

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

Risen skriver:

okay .. Måtte du male flere end en gang for det dækkede eller er det fint som det er?

Jeg har kun malet en gang .. Og jeg synes det er fint som det er (: Men tror også det kommer lidt an på hvilket motiv man maler og hvilket resultat man vil have .. Jeg ville gerne have det var lyst/pastel-agtigt og ikke sådan "pang" .. Ved ikke om dét gav mening :b

Anmeld

6. december 2010

Risen

Maja_4000 skriver:

Jeg har kun malet en gang .. Og jeg synes det er fint som det er (: Men tror også det kommer lidt an på hvilket motiv man maler og hvilket resultat man vil have .. Jeg ville gerne have det var lyst/pastel-agtigt og ikke sådan "pang" .. Ved ikke om dét gav mening :b

Ja jeg forstår.. Er bare i tvivl om det vil dække godt nok når jeg laver store motiver Kan man også bruge oliemaling hvis det er?

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

Risen skriver:

Ja jeg forstår.. Er bare i tvivl om det vil dække godt nok når jeg laver store motiver Kan man også bruge oliemaling hvis det er?

Tror også det kommer an på hvor lyse/mørke farver du skal bruge :b Gætter på at mørke dækker bedre (;

Men ellers kan du jo altid gå forbi en maler og spørge om råd , og så bare købe det i søstrene grene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.