God billig flyverdragt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.548 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. august 2008

Kloster

Jeg har de sidste 3 år købt Color Kids flyverdragt til Mads på 4½, men sidste år, synes jeg, den lige var lovlig kold til ham. Men hvad skal jeg så købe(?)
Jeg har tænkt på en Helly Hansen, men er den tyk og god(?)
Mit budget er ca 300,- plus-minus...

(H)
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2008

Christinahr

jeg ved at på babyhit.dk har de idat til 399 sat ned fra 1000, de er bare fede og jeg har kun hørt godt om dem.

Ellers har de i føtex nogle i mærket north...??? de er gode og koster 199

Anmeld

28. august 2008

twinboys

Hej jeg er til molo eller reima men de koster en formue...

Majbritt(H)

Anmeld

28. august 2008

Tullebobs

Hejsa

Der findes masser af gode billge dragter. Et godt råd er at gå efter dragter der er vandtætte, og det er de, når enhederne for vandtæthed er 3000 eller derover - det står oftest på mærkerne.

Føtex og Kvicklys dragter har tidligere klaret sig godt i tests. Jeg har lige købt en ekstra dragt til 100 kr i Tøj & Sko/Bilka som er vandtæt med 3000 enheder.

Ellers er der jo gode muligheder for at finde en brugt på fx guloggratis eller trendsales til de penge...

God flyverdragt jagt fra Trine

Anmeld

28. august 2008

MorCamilla

Mikkels flyverdragt i år er fra tøj og sko, det var den også sodste år, og vi er ganske godt tilfredse med kvaliteten af den... Tror vi gav 100 kr for den.. Så har vo så købe to i år, så han altid har en ren/tør at sove i, hvis de har været ude og lege omme i dagplejen...

Anmeld

28. august 2008

Katjaro

Mit bud er en Didrikson flyverdragt.

Og de er på tilbud hos http://www.eventyrsport.dk

De er rigtig lækre - og supervarme

Hilsen katja

Anmeld

28. august 2008

miver

Vi har osse købt den i tøj og sko den passer fint til vores behov ;)
Men må da indrømmer jeg er vild med den flyverdragt fra Molo men 1200kr er jo vildt for en (jeg ville kunne få 12 flyverdragter i tøj og sko);)
Det kan selvfølgelig godt være kvaligteten er bedre (har ikke prøvet dem )
(H) mie

Anmeld

30. august 2008

ann-kristina

Hej
Ja jeg har også hele tiden købt flyverdragterne fra Tøj og Sko til Freja, der snart bliver 3. Jeg har også brugt at købe 2, så der altid er en at skifte med. Men jeg har nu været godt tilfreds. De er fint varme og vandtætte. Men i år skal jeg for første gang ikke købe flyverdragt til Freja. Jeg har arvet 3 lækre flyverdragter + 2 jakker og 2 overtræksbukser, så hun kommer vist ikke til at mangle. I foråret købte jeg totalt lækre vinterstøvler til hende i skoringen med 85 % rabat, så det bliver vist en billig omgang i år. Vi mangler kun et par termostøvler.

Anmeld

31. august 2008

fam.4xc

Hos Tops - Eva sko kører de et tilbud med Aida flyverdragt og støvler til halv pris = 499;- - det har jeg da lige tænkt at chekke ud ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.