kan man lække?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Maja88

Hejsa alle kloge piger.

Kan man godt en gang imellem dryppe lidt fostervand.

Jeg laver mine knibeøvelser men en gang imellem er det ligesom der kommer nogle dråber fra skeden- og nej det er ikke udflåd.

typisk er det efter sex, men vågnede i morges og der gjorde det det også.

Kan det godt lække uden at være gået????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

LouiseNielsen

Efter sex, så er det vel sæd?

Jeg oplevede det under min graviditet. Det er udflåd, men det er meget meget tyndt og er helt normalt...

Anmeld

6. december 2010

Maja88

LouiseNielsen skriver:

Efter sex, så er det vel sæd?

Jeg oplevede det under min graviditet. Det er udflåd, men det er meget meget tyndt og er helt normalt...

heheh nej det er ikke sæd.. det er efter jeg har været på toilettet og tømt mig osv..det føles lidt som at tisse, men det kommer bare fra skeden.

men hvorfor ændrer min udflåd sig. har dagligt udflååd og det er tykkere

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Maja88 skriver:

heheh nej det er ikke sæd.. det er efter jeg har været på toilettet og tømt mig osv..det føles lidt som at tisse, men det kommer bare fra skeden.

men hvorfor ændrer min udflåd sig. har dagligt udflååd og det er tykkere

Hvordan kan være du ved du er helt tømt for sæd? Ikke fordi det vedkommer mig, men dn teknik vil jeg da gerne lære for syntes at selvom man tror man har fået det hele så kan det stadig løbe??

Jamen ved et egentlig ikke, fik bare afvide at min læge det var helt normalt. Men hun sagde så at det også kunne være en bite smule urin, for så bebsen sparker nedaf ku den godt ramme så man tisser en smule...

Anmeld

6. december 2010

Maja88

LouiseNielsen skriver:

Hvordan kan være du ved du er helt tømt for sæd? Ikke fordi det vedkommer mig, men dn teknik vil jeg da gerne lære for syntes at selvom man tror man har fået det hele så kan det stadig løbe??

Jamen ved et egentlig ikke, fik bare afvide at min læge det var helt normalt. Men hun sagde så at det også kunne være en bite smule urin, for så bebsen sparker nedaf ku den godt ramme så man tisser en smule...

jamen kommer jo fra skeden.

altså nu ved jeg jo ligesom hvordan sæd ser ud og lugter og i dag havde vi ikke haft sex, da det kom og det var nøjagtig det samme..

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Maja88 skriver:

jamen kommer jo fra skeden.

altså nu ved jeg jo ligesom hvordan sæd ser ud og lugter og i dag havde vi ikke haft sex, da det kom og det var nøjagtig det samme..

Kan ikke svare dig hundrede procent på hvad det er, kun fortælle hvad jeg selv har fået afvide....

Anmeld

6. december 2010

Maja88

LouiseNielsen skriver:

Kan ikke svare dig hundrede procent på hvad det er, kun fortælle hvad jeg selv har fået afvide....

jamen er helt ok

Anmeld

6. december 2010

Fru Dinesen

Heyyy  

jeg ville ringe til fødegangen eller JM  og lige få det tjekket op.

Jeg har nemlig lækket fostervand  men heldigvis var det forhinden ( viste slet ik man havde sådan en)

men er det rigtig fostervand kan man få en infektion og det kan gå ret så gal, Ikke fordi jeg skal male fanden på væggen, men ville klart få det tjekket. 

De kan gøre det meget nemt og hurtig med en Ph test eller ved en gu. 

Knussss Linda 

Anmeld

6. december 2010

Maja88

Fru Dinesen skriver:

Heyyy  

Jeg har nemlig lækket fostervand  men heldigvis var det forhinden ( viste slet ik man havde sådan en)

men er det rigtig fostervand kan man få en infektion og det kan gå ret så gal, Ikke fordi jeg skal male fanden på væggen, men ville klart få det tjekket. 

Knussss Linda 

jamen lækkede du meget-???? e

ved mig er det bare et par enkelte dråber engang imellem

Anmeld

6. december 2010

Maja88

Fru Dinesen skriver:

Heyyy  

Knussss Linda 

????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.