Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad med stadium
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Næææææ... Men det er jo altså ike sådan en fix en til at stå på ski i, som er af letvægts rumdragts halløj. Det 'bare' en flyverdragt, der er varm om vinteren og ka tåle at man arbejder og leger i den
Næææææ... Men det er jo altså ike sådan en fix en til at stå på ski i, som er af letvægts rumdragts halløj. Det 'bare' en flyverdragt, der er varm om vinteren og ka tåle at man arbejder og leger i den
albertesmor skriver: Hvad med stadium
nutche skriver: ja vi har snakket om det længe. men nu hvor jeg starter som dp, så blev det endnu mere aktuelt.
ja vi har snakket om det længe. men nu hvor jeg starter som dp, så blev det endnu mere aktuelt.
CamillaSoefelt skriver: Præcis.. Arbejder også selv i vuggestue ( når jeg ikke er på barsel ).. og så er det ski smart..
Præcis.. Arbejder også selv i vuggestue ( når jeg ikke er på barsel ).. og så er det ski smart..
har også spurgt vores sfo hvor de har købt deres børnehaven har også nogen og de ser bare super varme ud
CamillaSoefelt skriver: Super cool. Tak for det... Skal ikke stå på ski i den, bare holde varmen..
Super cool. Tak for det... Skal ikke stå på ski i den, bare holde varmen..
Men den ergrim
Zafir skriver: Men den ergrim
nutche skriver: har også spurgt vores sfo hvor de har købt deres børnehaven har også nogen og de ser bare super varme ud
CamillaSoefelt skriver: Hvor filen får man fat i sådan en uden og betale 4500kr for den?
Hvor filen får man fat i sådan en uden og betale 4500kr for den?
jeg har set nogen hænge udenfor i genbrugsbutikken her hvor jeg bor...
noname skriver: jeg har set nogen hænge udenfor i genbrugsbutikken her hvor jeg bor...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128