Middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. december 2010

SaNiNa

Har brug for råd.

Nicklas er nu knap 18 måneder og han gider bare ikke lægge sin til at sove,  vi bruge et sted mellem 30-45 min på at få ham til at sove.

Når han så endelig er faldet i søv sover han 1 time, det sammen er gældene i dp.

Men er det ikke lige tidlig nok han skipper sin middaglur, godt nok var han hurtig til at skippe de andre lure også, men nu når han kun sover 1 time til middag er han bare så træt når vi når spisetid.

Skal vi rykke hans middagslur så eller hvad gør vi lige. det har kørt sådan her i 1½-2 uger og han har ellers været så let at putte.

Så hjælp hjælp skal den rykkes eller skippes hvad har i gjort og hvordan viste i jers var klar til at undvære sin lur? Tror nu ikke kan han undvære den, men noget skal vi have gjort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Mathilde

Hej Sanne

Jeg tror jeg ville rykke den, så han er godt træt, når du ligger ham. Jeg tror det er alt for tidligt at droppe den og du siger også, at han er træt til aftensmad selvom han har sovet en lille lur... Så ryk den og se om han så sover lidt længere tid det skader jo ikke at prøve.

Håber i har det godt ellers...

Knus Mathilde

Anmeld

7. december 2010

SaNiNa

Mathilde skriver:

Hej Sanne

Jeg tror jeg ville rykke den, så han er godt træt, når du ligger ham. Jeg tror det er alt for tidligt at droppe den og du siger også, at han er træt til aftensmad selvom han har sovet en lille lur... Så ryk den og se om han så sover lidt længere tid det skader jo ikke at prøve.

Håber i har det godt ellers...

Knus Mathilde

Ja og så i dag i dp har han så sove normalt... men lige nu gider han ihverfald ikke sove.

Vi har det rigtig godt. jeg arbejde og arbejde og Nicklas er noget morgal lige fortiden når jeg ikke rigtig er der om morgen. Han når jo kun lige at sige godmorgen og så går jeg jo i seng.

Men ellers så går det rigtig fin.

Hvad med jer?

Anmeld

7. december 2010

Mathilde

Sanne og Nicklas skriver:

Ja og så i dag i dp har han så sove normalt... men lige nu gider han ihverfald ikke sove.

Vi har det rigtig godt. jeg arbejde og arbejde og Nicklas er noget morgal lige fortiden når jeg ikke rigtig er der om morgen. Han når jo kun lige at sige godmorgen og så går jeg jo i seng.

Men ellers så går det rigtig fin.

Hvad med jer?

Ja det er ikke nemt med det soven... Celina gider heller ikke sove om aftenen. Hun sover først mellem kl. 21 og 22 og så står hun op igen kl 6. Så der er ikke meget alenetid lige nu. Men ellers går det fint nok. Jeg er træt som et alderdomshjem, men det har nok noget med årstiden at gøre min mor er jo flyttet til Nykøbing, så det er dejligt at se hende lidt mere!

Anmeld

7. december 2010

SaNiNa

Mathilde skriver:

Ja det er ikke nemt med det soven... Celina gider heller ikke sove om aftenen. Hun sover først mellem kl. 21 og 22 og så står hun op igen kl 6. Så der er ikke meget alenetid lige nu. Men ellers går det fint nok. Jeg er træt som et alderdomshjem, men det har nok noget med årstiden at gøre min mor er jo flyttet til Nykøbing, så det er dejligt at se hende lidt mere!

Hihi ja kan vist godt lide at holde lidt fest her i julen.

Vi prøver at trække Nicklas lidt imorgen aften selvom han er rimelig træt år vi når til kl 19 men han sidder bare inde i sin seng og kalder på os og når vi så kommer ind lægger han sig ned. Så nu prøver vi at rykke det.

Ja det kunne jeg læse er det ikke dejlig at have hende tættere på?

Anmeld

8. december 2010

Mathilde

Sanne og Nicklas skriver:

Hihi ja kan vist godt lide at holde lidt fest her i julen.

Vi prøver at trække Nicklas lidt imorgen aften selvom han er rimelig træt år vi når til kl 19 men han sidder bare inde i sin seng og kalder på os og når vi så kommer ind lægger han sig ned. Så nu prøver vi at rykke det.

Ja det kunne jeg læse er det ikke dejlig at have hende tættere på?

Håber det lykkes

Det er rigtig dejligt og Celina er allerede meget tryg ved hende, så vi håber, at hun en dag kan passe hende!!! Så der måske kan blive lidt mor-far tid igen... Det er SÅ tiltrængt, hvis forholdet ikke skal gå helt i stå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.