Opdatering på Sees. "av av av"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Ox.

Så er der update igen!

Hun er taget af smertestillende, da de ikke kan holde øje med hendes smerter, og mener nu at måske kan være en cyste ved æggestokkende, eller at der er noget med hendes livmoder, da hun skreg mere eller mindre grundet smerter, ved en gyn. undersøgelse tidligere idag .. Pyha da!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

DK

Ejjj den stakkel! Godt hun kom afsted til vagtlægen i går!!

AL god bedring herfra

Anmeld

7. december 2010

Sees

Hej de damer.

Hvor er I alle søde, sådan at sende mig tanker - Det varmer!!

Jeg er kommet hjem her til aften.
Jeg blev bedt om at faste (igen) imorges, da de ville lave en kikkertundersøgelse på mig, for at se om det var blindtarmen.

Midt på eftermiddagen tog de dette tilbage, og sendte mig til en scanning på Skejby istedet for, for at udelukke cyster på æggestokkene.

Der var heldigvis ingen cyster, men måske er der noget med min livmoder. Det ville de dog først kunne få svar på på fredag, eller mandag, så jeg fik lov at komme hjem og være syg istedet for

Så nu er må jeg bare vente på svaret.

til jer alle.

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

Sees. skriver:

Hej de damer.

Hvor er I alle søde, sådan at sende mig tanker - Det varmer!!

Jeg er kommet hjem her til aften.
Jeg blev bedt om at faste (igen) imorges, da de ville lave en kikkertundersøgelse på mig, for at se om det var blindtarmen.

Midt på eftermiddagen tog de dette tilbage, og sendte mig til en scanning på Skejby istedet for, for at udelukke cyster på æggestokkene.

Der var heldigvis ingen cyster, men måske er der noget med min livmoder. Det ville de dog først kunne få svar på på fredag, eller mandag, så jeg fik lov at komme hjem og være syg istedet for

Så nu er må jeg bare vente på svaret.

til jer alle.

Eiii jamen stakkels dig. Håber da, at de hurtigt finder ud af hvad det er. Men godt at høre fra dig...var virkeligt bekymret.
og så håber jeg da på update omkring tilstanden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. december 2010

Sees

SussieThyssen skriver:

Eiii jamen stakkels dig. Håber da, at de hurtigt finder ud af hvad det er. Men godt at høre fra dig...var virkeligt bekymret.
og så håber jeg da på update omkring tilstanden.

Kærligst
Sussie

Tusinde tak, hvor er du sød!

Jeg kommer selvfølgelig med en opdatering når der er svar på prøverne

Anmeld

7. december 2010

Louisiana

Ønsk hende god bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.