3. gangs mor men har alligevel ikke helt styr på det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. december 2010

isimaven

Hej piger!

Jeg er blevet mor til mit tredje dejlige barn for 13 dage siden

Zoe var i begyndelsen meget rolig og sov godt men nu er hun begyndt at få lidt mavekneb og sover knapt så godt om natten og mor her er lidt træt i det, så derfor faldt det mig ind at spørge jer til råds

Hvad bør man holde sig fra at spise når man ammer??? jeg har fuldstændig svedt alle anbefalinger fra sidste gang ud???

så kom endelig med lidt gode råd

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

liwsmor

isimaven skriver:

Hej piger!

Jeg er blevet mor til mit tredje dejlige barn for 13 dage siden

Zoe var i begyndelsen meget rolig og sov godt men nu er hun begyndt at få lidt mavekneb og sover knapt så godt om natten og mor her er lidt træt i det, så derfor faldt det mig ind at spørge jer til råds

Hvad bør man holde sig fra at spise når man ammer??? jeg har fuldstændig svedt alle anbefalinger fra sidste gang ud???

så kom endelig med lidt gode råd

Knus fra mig

alt stræk mad, som karry hvidløg chili osv og chokolade. vinduer appelsiner og jordbær skal du spise med måde

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Stærkt mad har jeg hørt.. Men ellers vil jeg sige alt med måde!

Men er jo helt normalt at bebser får lidt bøvl med maven....

Kram

Anmeld

6. december 2010

serinasmor

jeg mener faktisk de er holdt op med at fraråde at du spiser bestemte ting .. men selvfølgelig alt med måde ... du skal nok afholde dig fra at spise en hel bakke jordbær (men det er jo så heller ikke liiige årstiden) og nok heller ikke en hel plade chokolade

men ellers mener jeg de bare siger du skal spise varieret og derfor gerne må få et enkelt stykke chokolade

men det var da træls at hun sover skidt om natten nu ... bruger hun sut ?? eller har i afholdt jer fra dette for at få gang i mælken .. hvis hun ikke bruger sut endnu er det måske tid at starte?? .. og ellers kan det jo også være hun "bare" er ved at sætte mængden af din mælk i vejret og det er derfor hun så gerne vil have babs og ikke sove

Anmeld

6. december 2010

isimaven

serinasmor skriver:

jeg mener faktisk de er holdt op med at fraråde at du spiser bestemte ting .. men selvfølgelig alt med måde ... du skal nok afholde dig fra at spise en hel bakke jordbær (men det er jo så heller ikke liiige årstiden) og nok heller ikke en hel plade chokolade

men ellers mener jeg de bare siger du skal spise varieret og derfor gerne må få et enkelt stykke chokolade

men det var da træls at hun sover skidt om natten nu ... bruger hun sut ?? eller har i afholdt jer fra dette for at få gang i mælken .. hvis hun ikke bruger sut endnu er det måske tid at starte?? .. og ellers kan det jo også være hun "bare" er ved at sætte mængden af din mælk i vejret og det er derfor hun så gerne vil have babs og ikke sove

tak for hurtigt svar
hun bruger sut en gang imellem men foretrækker klart babs så måske skal der bare mere gang i mælken

hehe ja jordbær gror vist ikke så godt dækket af sne

og chokolade har jeg fået et par stykker af men intet overdrevet... hvordan er det med kaffe??'

Anmeld

6. december 2010

isimaven

LouiseNielsen skriver:

Stærkt mad har jeg hørt.. Men ellers vil jeg sige alt med måde!

Men er jo helt normalt at bebser får lidt bøvl med maven....

Kram

så må jeg holde mig lidt i skindet med hensyn til krydderierne
1000 tak for hurtigt svar

Anmeld

6. december 2010

isimaven

liwsmor skriver:

alt stræk mad, som karry hvidløg chili osv og chokolade. vinduer appelsiner og jordbær skal du spise med måde

hmmm... har da fået et par mandariner eller 3 om dagen her de sidste par dage..
holder lige lidt igen med dem så
tak for svar

Anmeld

6. december 2010

Fru Dinesen

Ikke koffein værken i cola eller andet .... Heller ikke chokolade alt for stærk mad, eller frugt med masser af frugt syre ...

Det er ikke sådan et du er begyndt at mense ???? 

for det kan nogle gange være grunden 

Knusss Linda 

og tillykke med lille pigen 

vi skal selv ha nr. 3 her lige rundt om hjørnet 

Anmeld

6. december 2010

serinasmor

isimaven skriver:

tak for hurtigt svar
hun bruger sut en gang imellem men foretrækker klart babs så måske skal der bare mere gang i mælken

hehe ja jordbær gror vist ikke så godt dækket af sne

og chokolade har jeg fået et par stykker af men intet overdrevet... hvordan er det med kaffe??'

mener det er samme anbefaling som når du er gravid .. altså højest 3 kopper om dagen ... det kan anbefales at skifte til koffeinfri.. så mener jeg godt du må drikke lidt mere (hvis du nu er en kaffetante som mig) .. café noir's er god og man kan ikke smage den er uden ...den er dog lidt dyrere end alm kaffe .. men den er tit på tilbud så det bliver næsten samme pris

Anmeld

6. december 2010

isimaven

serinasmor skriver:

mener det er samme anbefaling som når du er gravid .. altså højest 3 kopper om dagen ... det kan anbefales at skifte til koffeinfri.. så mener jeg godt du må drikke lidt mere (hvis du nu er en kaffetante som mig) .. café noir's er god og man kan ikke smage den er uden ...den er dog lidt dyrere end alm kaffe .. men den er tit på tilbud så det bliver næsten samme pris

ja kaffetante er jeg godt nok og tak for tippet vil straks skrive det på min indkøbsseddel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.