Køb af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Nea85

Hej piger!
Nu har vi (nok mest mig) besluttet os for, hvilken barnevogn vi vil have: en Odder Victory i sort - stellet har vi ikke besluttet os endeligt for endnu

Vi har madrasser, regnslag og myggenet..

Betalte I hele prisen for barnevognen ved bestilling, eller betalte I kun et depositum?

Hilsen Nea85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Nea85

Slet ingen..?

Anmeld

6. december 2010

maria_wlt

Nea85 skriver:

Slet ingen..?

Kun dep 

Anmeld

11. december 2010

BJL2010

Nea85 skriver:

Hej piger!
Nu har vi (nok mest mig) besluttet os for, hvilken barnevogn vi vil have: en Odder Victory i sort - stellet har vi ikke besluttet os endeligt for endnu

Vi har madrasser, regnslag og myggenet..

Betalte I hele prisen for barnevognen ved bestilling, eller betalte I kun et depositum?

Hilsen Nea85

Vi har også en Odder og vi betalte kun depositum...og det var sørme godt det ikke var den fulde pris fra start af! For Vor Her... Håber du har bestilt din barnevogn i GOD tid, for Odder overholder absout ikke deres leveringer. Jeg fik min 2 mdr. for sent...til trods for at jeg var ude LÆNGE før de anbefalede...

Lige et sidespring til sidst I know! Men hold da helt op hvor det pissede mig af når man giver så mange penge for en (virkelig lækker) barnevogn...

Anmeld

11. december 2010

BJL2010

Ja nu kiggede jeg lige på dit indlæg igen: Ved ikke hvor langt du er henne men SKYND dig at bestille din Odder hvis du vil have den til terminen. Jeg er SÅ glad for min Odder, den er alt for lækker, men ville stadig have været rart at have fået den til tiden

Anmeld

11. december 2010

GUSO

Hej.. Betalte et depositum da vi bestilte.. Man skal regne med ca 2-3 mdr's levering!! Og så vil jeg anbefale et x-dream stel det er bare sååå lækkert og så fylder det ikke meget slået sammen kan ligge i min lille bil (citroenc3) godt nok koster det 2000kr ekstra men jeg syntes det et det værd, det er lækkert at køre med, nemt at samle og rigtig stabilt... Camilla

Anmeld

12. december 2010

Nea85

BJL2010 skriver:

Ja nu kiggede jeg lige på dit indlæg igen: Ved ikke hvor langt du er henne men SKYND dig at bestille din Odder hvis du vil have den til terminen. Jeg er SÅ glad for min Odder, den er alt for lækker, men ville stadig have været rart at have fået den til tiden

Tusind tak for svar

Jeg er i 20. uge og havde tænkt mig at bestille den i slutningen af januar - har termin den 2. maj. Jeg spurgte i Babysam forleden, og de siger, at der er 12 ugers levering nu.

Men ja, hellere have den lidt før tid

Anmeld

12. december 2010

Nea85

GUSO skriver:

Hej.. Betalte et depositum da vi bestilte.. Man skal regne med ca 2-3 mdr's levering!! Og så vil jeg anbefale et x-dream stel det er bare sååå lækkert og så fylder det ikke meget slået sammen kan ligge i min lille bil (citroenc3) godt nok koster det 2000kr ekstra men jeg syntes det et det værd, det er lækkert at køre med, nemt at samle og rigtig stabilt... Camilla

Tusind tak for svar!

Jeg spurgte i Babysam forleden, og de siger, at der er 12 ugers levering, så jeg regner med, at vi bestiller i slutningen af januar.
Jeg har godt tænkt på x-dream stellet.. Vi har en Citroën Saxo (ca. på samme størrelse som din bil), og det er jo ikke jordens største baggageum
Vi er så heldige, at mine forældre gerne vil betale den ene halvdel og min kærestes mor den anden - jeg vil gerne selv betale de 2000 kr det koster for stellet , hvis de ikke er med på den

Anmeld

12. december 2010

BJL2010

Jep X-dream stellet er bare så meget pengene værd! Det er alt for lækkert

Lyder godt med kun 12 ugers levering...jeg ville nu ikke stole alt for meget på Babysams viden om levering - for Odder har vist ikke selv helt styr på, hvad de skal oplyse forretningerne om.

Da jeg ringede og brokkede mig til Odder, pralede de bare med, at deres barnevogne var så populære, at der nu var 15 ugers levering... Og vi havde enddag bestilt 16 uger før termin. Suk suk suk, brok brok brok...men synes bare jeg vil give min erfaring videre Du skal have din barnevogn når bebs kommer, man kan jo ikke vente med at komme ud og prøvekøre den, he he

Anmeld

12. december 2010

Nea85

BJL2010 skriver:

Jep X-dream stellet er bare så meget pengene værd! Det er alt for lækkert

Lyder godt med kun 12 ugers levering...jeg ville nu ikke stole alt for meget på Babysams viden om levering - for Odder har vist ikke selv helt styr på, hvad de skal oplyse forretningerne om.

Da jeg ringede og brokkede mig til Odder, pralede de bare med, at deres barnevogne var så populære, at der nu var 15 ugers levering... Og vi havde enddag bestilt 16 uger før termin. Suk suk suk, brok brok brok...men synes bare jeg vil give min erfaring videre Du skal have din barnevogn når bebs kommer, man kan jo ikke vente med at komme ud og prøvekøre den, he he

Hmm.. Så kunne det måske være, at vi skulle bestille i starten af januar i stedet  For ja, man vil jo gerne være helt sikker på, at den er der, når baby kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.