Vis mig jeres kværn ( motorcykel... )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. august 2008

twinboys

Hej kommer lige et nyt billede af vores nye kværn...

Er den ikke fed???

Majbritt(H)

(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2008

Pia.

8D Wauuu.. den er super sej... ikke at jeg ville sætte min skønne bagdel op på sådan en, men den ser sej ud fra jorden ;)

Knus Pia.

Nu skrev du godt nok motorcykel men ellers havde du fået denne her kværn, det er det tætteste jeg kommer på en kværn ;)

Anmeld

28. august 2008

Heidi.

Hejsa..
Jeg har godt nok ikk min mere, men jeg havde sådanne en her, inden jeg lærte min mand og kende(C)

Anmeld

28. august 2008

twinboys

PiaR skriver:

8D Wauuu.. den er super sej... ikke at jeg ville sætte min skønne bagdel op på sådan en, men den ser sej ud fra jorden ;)

Knus Pia.

Nu skrev du godt nok motorcykel men ellers havde du fået denne her kværn, det er det tætteste jeg kommer på en kværn ;)

http://www.boligfryd.com/Graphics/Products/588_s.j pg

Thi hi din pjat mås....

Det er for fedt at sidde der bagpå og mærke susset ....

Du må komme forbi en dag og få en tur...

Majbritt(H)

Anmeld

28. august 2008

twinboys

Heidi-Godsk skriver:

Hejsa..
Jeg har godt nok ikk min mere, men jeg havde sådanne en her, inden jeg lærte min mand og kende(C)
http://www.mootorrattad.ee/wp-content/honda-vfr750 r-rc30.jpg

Wrummmm så fløj du afsted...

Det er jo en rigtig sportsmotorcykel...

Majbritt(H)

Anmeld

28. august 2008

finkedinke

ÅÅH bare det var mig:D Den er da fed:D

Min bror har haft mc i mange år, og det har i den grad smittet af på både mig og min mand. Vi har kørekort til bil begge to, men drømmen er at tage mc-kort og få en motorcykel en dag. Vi har bare valgt lige nu at bruge penge og tid på at opfylde villa, volvo og vovse-drømmen.

Jeg kigger langt efter motorcyklerne når de passerer mig på gaden, og ønsker tit at jeg bare kunne springe på i farten;) og suse med.

Herhjemme har vi lovet hinanden at min mand skal have mc-kort om nogle år. Jeg kan godt leve med at være bagsædepassager en tid.
I bil er jeg mormor-billist, men en motorcykel er jo noget helt andet, og jeg frygter at jeg på motorcykel vil være for meget "brian-typen" til at det er klogt.
Min bror har kun haft racere, så jeg kender ikke til andet. Men jeg forestiller mig at jeg er mest sofa-på-hjul-typen.

Rigtig god fornøjelse med nyanskaffelsen:D Jeg er slet ikke misundelig;)

Berith

Anmeld

28. august 2008

Honningblomst

Den er super duper flot....men så længe jeg kan bestemme så kommer hverken min eller mine børn bagdele op på en sådan.
Knus Eva...som i sine unge dage ikke havde samme repekt som nu....og ja, det var nu sjovt nok.

Anmeld

29. august 2008

moniquesmor

vi har ikke en men for voksen..:'( men hvors kære lille datter fik en i dåbsgave hun kan bruge når hun bliver 4-5 år af sin farfar torben https://www.baby.dk/uploads/albums/1205/e25e37bc-ee34-43c0-8bef-dfaba093dac1.jpg (L)

Anmeld

8. september 2008

moniquesmor

synes godt nok det er en fed kværn i har jer der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.