Lasagne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Moar2011

Nogen der kender en lækker måde at lave lasagne på ? - jeg plejer at bruge den fra knoor , men kender i andre ?

måske med lidt tilbehør til eller andre lækker'rier i ville dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

JulieE

Nogen der kender en lækker måde at lave lasagne på ? - jeg plejer at bruge den fra knoor , men kender i andre ?

måske med lidt tilbehør til eller andre lækker'rier i ville dele

Jeg plejer at bruge den opskrift der er i Karolines kogebog, tilsat lidt ekstra. Plejer at starte emd at stege nogle bacon tern (ca en pakke) inden jeg bruner kødet og så river jeg et par gulerødder og en halv squah, jeg putter i  og så et par fed hvidløg i. Og den bliver super lækker

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

JulieE skriver:

Jeg plejer at bruge den opskrift der er i Karolines kogebog, tilsat lidt ekstra. Plejer at starte emd at stege nogle bacon tern (ca en pakke) inden jeg bruner kødet og så river jeg et par gulerødder og en halv squah, jeg putter i  putter og så et par fed hvidløg i. Og den bliver super lækker

Mmm, den lyder også rigtig lækker

Anmeld

6. december 2010

JulieE

Babyklar skriver:

Mmm, den lyder også rigtig lækker

Det er den også... Jeg har også brugt Knorr's nogel gange, når det skal gå hurtigt, men nu er min søn begyndt at sige: "Mor vil du ikke lave lasagne... med den gode opskrift" det er jo ikke til at stå for

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

JulieE skriver:

Det er den også... Jeg har også brugt Knorr's nogel gange, når det skal gå hurtigt, men nu er min søn begyndt at sige: "Mor vil du ikke lave lasagne... med den gode opskrift" det er jo ikke til at stå for

Ja, så kan man jo ikke lade hver. men det da fedt ungerne kan lide den, det ville jeg ikk lige have troet

Anmeld

6. december 2010

DLM

ja hjemme lavet er meget godt

Anmeld

6. december 2010

BinaMor

den fra knorr med ekstra grøntsager, lidt chili og ekstra ost. evt med hjemmebagt brød

Anmeld

6. december 2010

JulieE

JulieE skriver:

Jo lasagne er et stort hit hjemme ved os. Men generelt er mine børn blevet præseneteret for meget forskelligt mad og spiser storts et alt

Anmeld

6. december 2010

Disa

Kender flere der ikke er så glade for alle de grønsager der nogle gange kommer i, så jeg er begyndt at blende alle grønsagerne, løg, gulerødder, pepperfrugt og hvad jeg ellers lige kan finde på.
Mellem hvert lag plader, der hælder jeg lidt mornay sauce oven på kødsovsen, og ost på toppen når der ca er 10 minutter tilbage.

Det er en smart måde at få lidt grønsager i børn der ikke er så vilde med grønsager.

Håber det kunne bruges.

Anmeld

6. december 2010

Halbschön

Når jeg laver lasagne :

500g hakket okse... 1 glas dolmio... 2 løg.. lidt hvidløg... lidt gulerødder.. champignon.. rød peber.. ( eller hvad vi nu lige har af grøntsager i hjemmet)... revet ost... mornay sauce.. (skal det være rigtig godt laver jeg en hjemmelavet ostesauce i stedet)... friske pastaplader...

Serveret med råkostsalat(revet gulerødder og rosiner) og grov flutes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.