Hyggetråd: Dig som barn, og nu i 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Fenris

LouiseNielsen skriver:

Hold da helt op hvor er du smuk.... Er da helt vild! Noget så kønt ser man ikke hver dag....

Nåh hvor sødt sagt Så er resten af min dag da lige reddet Rigtig god julog tak for komplimenten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

LouiseNielsen

Apples skriver:

Nåh hvor sødt sagt Så er resten af min dag da lige reddet Rigtig god julog tak for komplimenten

Anmeld

6. december 2010

_-Kathrine-_

LouiseNielsen skriver:

Han var sså skøn.... var min farmor og farfars hund. Men endte med at mine forældre måtte ta ham med hjem, fordi han savnede mig når jeg ikke var der. Han var et helvede derhjemme når jeg ikke var der, så endte med han blev min hund... Han døde desværre af alderdom en nat ved min side, da jeg var 8 år gammel...

A'men jeg smelter jo helt... Han ser virkelig også ud til at nyde dit selskab  har simpelthen en stor stor kærlighed til cocker spaniels og har selv en dejlig en af slagsen...!

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

_-Kathrine-_ skriver:

A'men jeg smelter jo helt... Han ser virkelig også ud til at nyde dit selskab  har simpelthen en stor stor kærlighed til cocker spaniels og har selv en dejlig en af slagsen...!

Det var virkelig kærlighed... På et tidspunkt mens jeg var helt nyfødt var det så slemt de overvejede at skille sig af med ham, fordi INGEN måtte komme mig nær udover min mor, for så knorrede og bed han ud efter folk.... Men de valgte at give det en chance, og da jeg blev så gammel jeg kunne ligge på gulvet ved ham holdt det op... Åhh han er savnet!

Ville rigtig gerne have en igen. Men min mand har allergi også er en cocker nok ik den bedste hund at snskaffe sig...

Anmeld

6. december 2010

MariaJ

Før og nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

A.

sjovt tråd

Anmeld

6. december 2010

TbCp

LouiseNielsen skriver:

Mig som barn og nu som voksen. Dem som barn er billede taget af et billede derfor lidt dårlige kvalitet...

hold da fast hvor dine unger ligner dig!!! Dem kan du dælme ikke løbe fra

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

TbCp skriver:

hold da fast hvor dine unger ligner dig!!! Dem kan du dælme ikke løbe fra

Har jeg sørme heller ikke lyst til.....  Nicklas ligner mig vist mest, tror jeg....

Anmeld

6. december 2010

HelleBelle

mig og min lillesøster, og mig og Poul

Anmeld

6. december 2010

TbCp

Her er jeg

som nyfødt basse-baby, 3-4 årig og 4-5 årig og så for 1/2 års tid siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.