Ret med kylling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.865 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Frøken Sørensen

Nogle ideer til noget lækkert med med kylling?

Jeg plejer at være god til at finde ud af hvad vi skal have at spise, men jeg har en rigtig off-day, så den står lidt stille i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

L.J.L

Gitte85 skriver:

Nogle ideer til noget lækkert med med kylling?

Jeg plejer at være god til at finde ud af hvad vi skal have at spise, men jeg har en rigtig off-day, så den står lidt stille i dag

Hej søde dig

To lækre mumse retter med kylling:

Nachos med kylling og chicken tikka mazala

Begge retter er nemme at lave og smager så godt!!

Anmeld

6. december 2010

bette

hmm kylling skåret i tern med peberfrugt og lækker pesto..mums

Anmeld

6. december 2010

betski

Har en her, som jeg selv skal have i aften. Den er "home-made" og er meget på slum. Men prøver at skrive den ned

Peberfrugter

Gulerødder

løg

hvidløg

Babymajs

Madfløde

Karry

kylling

Frisk pasta

Jeg varmen olie i en wok, svitser hvidløg og karry. Tilsæt kylling. Når det er brunet, taget jeg det op og svitser løg og kommer derefter resten af de hakket grønsager i. Når det er varmet/svitset kommer jeg mad fløde i og tilsætter kyllingen. Lader det simre og tilsætter til sidst frisk pasta som jeg har kogt ved siden af. Det smager rigtig godt synes jeg

Anmeld

6. december 2010

Frøken Sørensen

linselouise skriver:

Hej søde dig

To lækre mumse retter med kylling:

Nachos med kylling og chicken tikka mazala

Begge retter er nemme at lave og smager så godt!!

Mmmm... Har du en god opskrift på chicken tikka mazala? 

Anmeld

6. december 2010

Frøken Sørensen

duddi. skriver:

Har en her, som jeg selv skal have i aften. Den er "home-made" og er meget på slum. Men prøver at skrive den ned

Peberfrugter

Gulerødder

løg

hvidløg

Babymajs

Madfløde

Karry

kylling

Frisk pasta

Jeg varmen olie i en wok, svitser hvidløg og karry. Tilsæt kylling. Når det er brunet, taget jeg det op og svitser løg og kommer derefter resten af de hakket grønsager i. Når det er varmet/svitset kommer jeg mad fløde i og tilsætter kyllingen. Lader det simre og tilsætter til sidst frisk pasta som jeg har kogt ved siden af. Det smager rigtig godt synes jeg

Mums, det lyder da også rigtig lækkert... Det skal da helt sikkert prøves...

Anmeld

6. december 2010

Frøken Sørensen

bette skriver:

hmm kylling skåret i tern med peberfrugt og lækker pesto..mums

Pesto og kylling er altid godt

Anmeld

6. december 2010

Sofia

Jeg laver altid kylling i en kokos-karry sovs. Og så med masser af grønsager i: løg, gulerødder, broccoli, peberfrugt, champignon osv. Og så enten frisk pasta eller ris til

Anmeld

6. december 2010

L.J.L

Gitte85 skriver:

Mmmm... Har du en god opskrift på chicken tikka mazala? 

Altså den nemmeste er helt klart at købe et brev med tikka mazala, der står så på hvordan du laver det, og det smager bare så godt

Jeg køber så cremefraice og grøn peber som tilbehør, mums.

Anmeld

6. december 2010

Tanja84

Mmmmhhhh... man kan lave såååå meget lækkert med kylling

Sidst vi fik kyllingfillet delte jeg filleterne, og fyldte dem med feta (kan også bruge smøreost, enten neutral eller evt. pikant), frisk spinat og rullede derefter parmaskinke rundt om (du kan evt. bruge kalkunbacon, hvis den skal være mere fedtfattig) også ind i ovnen 

Server med en lækker salat og enten frisk pasta eller karofler... Du kan både lave kartoffelskiver i ovnen, hasselbagte kartofler mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.