hvad skal i lave idag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. december 2010

june1987

hvad skal i lave idag:

jeg skal vaske her kl 10 (hurra for vaskehus)

så skal jeg gøre rent efter weekend med dejlig børn 

derefter skal jeg ned og træne jern 

så skal jeg i føtex og handle ind lægger nemlig lige over for trænings centeret..

så skal jeg hente cecilia og cykle hjem igen med varer og hende og træningstøj haha det skal nok blive spænnende

så skal jeg i bad og lige friskes op

så skal jeg lave mad 

også så får jeg et par til middag i aften det skal nok blive hyggeligt jeg glæder mig som en gal..

uha elsker de dage hvor der er en masse jeg skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Koen.

Jeg skal ordne de sidste ting i lejligheden (er lige flyttet ind) og så får jeg besøg af en veninde og hendes lille datter så vores tøser kan "lege sammen"

Så skal der handles, støvsuges og os helst nåes en tur i vaskehuset, men nu må vi se hvad jeg når

Elsker os dage hvor der skal se noget for så virker dagen knap så lang

Anmeld

6. december 2010

june1987

lillespurv20 skriver:

Jeg skal ordne de sidste ting i lejligheden (er lige flyttet ind) og så får jeg besøg af en veninde og hendes lille datter så vores tøser kan "lege sammen"

Så skal der handles, støvsuges og os helst nåes en tur i vaskehuset, men nu må vi se hvad jeg når

Elsker os dage hvor der skal se noget for så virker dagen knap så lang

lige nøjagtigt og efter jul og nytår skal jeg pakke og træne så der er nok der

Anmeld

6. december 2010

FruEllingsen

Vi har også en god dag i vente

Når Marcus vågner skal vi til herning og have rettet briller, og så shopper vi lige lidt julegaver i samme omgang

I eftermiddag skal vi hjem til min mor og have kaffe sammen med Mia, og hendes skønne drenge Emil og Mikkel

Og så bliver Marcus og jeg der til aftensmad

Anmeld

6. december 2010

Jibbe

Jeg skal ned i byen og kigge efter et par støvler til min svigerinde som er udsolgt der hvor hun bor. Og så skal jeg have ringet til en butik i Ålborg for at høre om de har den jakke jeg gerne vil have på lager inden jeg kører de 60 km forgæves. Så lidt hyggeshopping idag regner jeg med:-)

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Først skal jeg til at have noget tøj på. Så skal jeg lige have sat en vask over. Så kl. 10 kommer der en mand fra noget hvidevareservice og kigger på vores ovn (den virker ikke). Så skal jeg igang med at have vasket op og gjort lidt rent her og der. Så skal jeg senere igang med at lave kærestens julegave.

Anmeld

6. december 2010

Frk. Himmelblå

june1987 skriver:

hvad skal i lave idag:

jeg skal vaske her kl 10 (hurra for vaskehus)

så skal jeg gøre rent efter weekend med dejlig børn 

derefter skal jeg ned og træne jern 

så skal jeg i føtex og handle ind lægger nemlig lige over for trænings centeret..

så skal jeg hente cecilia og cykle hjem igen med varer og hende og træningstøj haha det skal nok blive spænnende

så skal jeg i bad og lige friskes op

så skal jeg lave mad 

også så får jeg et par til middag i aften det skal nok blive hyggeligt jeg glæder mig som en gal..

uha elsker de dage hvor der er en masse jeg skal

Lyder da som en dejlig dag. God fornøjelse med den!

Selv skal jeg ikke en dyt, og det synes jeg er skøønt.

Min mand har kørt datteren i Vuggestuen (som hun eeeelsker), og han henter hende igen 14:30 og kommer hjem med hende.

Jeg er på barsel (termin d. 22.)og kan sådan set bare slappe af dagen lang, hvis jeg har lyst. Kan også bevæge mig ud at købe lidt julegaver, hvis jeg har lyst.

Der er sørget for en masse tilberedt aftensmad i fryseren, så hvis jeg ikke lige "orker" at lave aftensmad, så snupper vi bare noget der fra.

Jeg tror ikke, jeg kan klage!

Anmeld

6. december 2010

Manakauapo

Jeg har lige været 10 minutter i skole... Hurra for korte skoledage  EJ, jeg skal skrive opgave hele denne uge, så jeg arbejder hjemme...

Og lige nu stener jeg baby.dk og kigger på kjoler (hurra for overspringshandlinger)

Anmeld

6. december 2010

june1987

SeptemberBaby skriver:

Lyder da som en dejlig dag. God fornøjelse med den!

Selv skal jeg ikke en dyt, og det synes jeg er skøønt.

Min mand har kørt datteren i Vuggestuen (som hun eeeelsker), og han henter hende igen 14:30 og kommer hjem med hende.

Jeg er på barsel (termin d. 22.)og kan sådan set bare slappe af dagen lang, hvis jeg har lyst. Kan også bevæge mig ud at købe lidt julegaver, hvis jeg har lyst.

Der er sørget for en masse tilberedt aftensmad i fryseren, så hvis jeg ikke lige "orker" at lave aftensmad, så snupper vi bare noget der fra.

Jeg tror ikke, jeg kan klage!

smiler, jeg kan som end også slappe af hele dagen som du kan og jeg kan også bare tage mad op fra fryseren

men jeg ELSKER mit alt for aktive liv, folk synes jeg er sindsyge men ja jo mere motion jeg kan få ind jo bedre er min dag det kan ødelægge hele min dag hvis jeg ikke motionere men jeg har da fri om onsdagen men der svømmer jeg og nu skriver jeg mig op til spinning om onsdagen 

Anmeld

6. december 2010

Frk. Himmelblå

june1987 skriver:

smiler, jeg kan som end også slappe af hele dagen som du kan og jeg kan også bare tage mad op fra fryseren

men jeg ELSKER mit alt for aktive liv, folk synes jeg er sindsyge men ja jo mere motion jeg kan få ind jo bedre er min dag det kan ødelægge hele min dag hvis jeg ikke motionere men jeg har da fri om onsdagen men der svømmer jeg og nu skriver jeg mig op til spinning om onsdagen 

Skøre kvinde ! Nej, kan godt forstå dig.

Går bare selv rundt og ligner en, der har slugt et græskar, så motion (ud over nogle hyggelige snevejrsgåture) er en by langt ovre i Rusland for mig.

Men hey, du siger noget, en tur i svømmeren ku' nu egentlig være rart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.