Update - HVAD skal jeg gøre nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Zafir

Godt så - jeg kunne se at der var stemning for at prøve at lade dødtræt Frigg sove videre i slyngevuggen uden babs. Det havde jeg også selv lidt lyst til at prøve - efter megen overvejelse... - Det krævede sit mod, at tænke at hun IKKE døde af sult vil jeg så sige.

Så jeg kravlede i seng. Jeg lå og vendte og drejede mig en del, før jeg faldt i søvn, men kom i tanke om at da Idun var 3 mrd ca, var vi i norge og hun havde også haft sådan en dag PROP FULD af indtryg og sov 12 timer i træk... Mmm.. (det var så den ENESTE gang hun sov så længe. Hun sov jo normalt kun 1½-3 timerMAX af gangen)... Så jeg tænkte så: Det døde Idun ikke af, så dør Frigg heller ikke af at jeg falder i søvn nu. Så faldt jegheldigvis i søvn.

Kl. 220 vågnede hun og var urolig, så jeg tog hende op og gav hende en babs. så lagde jeg hende faktisk TILBAGE i slyngevuggen, fordi der er dårlig plads til os alle tre ordenligt, i gæstesengen hos mine forældre (idun var der jo også). Så tænkte jeg at hun sov vidst ligeså godt videre der

Kl. 510 vågnede hun så igen og jeg tankede hende endnu engang og hun sov en time mere.

Så alt i alt gik det helt fint. Syntes det er vildt at hun sov over 7 timer i første træk... mmm...

Men det var grænseoverskridene for moar. Frigg opdagedeikke noget tror jeg . Men glad for at det virkede... Hun elsker sku den der slyngevugge.

Det eneste er, at hun tit sover med sut i slyngevuggen. Det gør hun ikke i sengen, så et par gange har jeg givet hende sutten i nat. Men alt i alt en succes.

Glad for I hjalp mig til at afklare, hvad jeg selv tænkte og følte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

BinaMor

jeg har ikke lige læst den anden men kan regne ud du prøver at samsove afvænne?

det er ihvertfal flot med 7 timer. jeg følte mig som et nyt menneske da Maddi tog en lur på 5

Anmeld

6. december 2010

Zafir

BinaMor skriver:

jeg har ikke lige læst den anden men kan regne ud du prøver at samsove afvænne?

det er ihvertfal flot med 7 timer. jeg følte mig som et nyt menneske da Maddi tog en lur på 5

Nej faktisk ikke... Men det var mere fordi vi havde været til juletræs-tam tam på min fars arbejde igår og hun havde bare været helt vildt meget for meget vågen igår, så da kl. blev 19, var hun HELT smadret. Hun plejer altid tidligst at putte kl. 2030/21. Oftere 2130.

Men så var mit dilemma om jeg skulle tage hende op af vuggen og give hende en babs mens hun sov for at hun kunne sove så længe som muligt, eller om jeg skulle lade hende ligge i slyngevuggen til hun vågnede også tage den derfra

Så nej, tror ikke jeg kunne lade være med at sove sammen med mine børn

Anmeld

6. december 2010

BinaMor

Zafir skriver:

Nej faktisk ikke... Men det var mere fordi vi havde været til juletræs-tam tam på min fars arbejde igår og hun havde bare været helt vildt meget for meget vågen igår, så da kl. blev 19, var hun HELT smadret. Hun plejer altid tidligst at putte kl. 2030/21. Oftere 2130.

Men så var mit dilemma om jeg skulle tage hende op af vuggen og give hende en babs mens hun sov for at hun kunne sove så længe som muligt, eller om jeg skulle lade hende ligge i slyngevuggen til hun vågnede også tage den derfra

Så nej, tror ikke jeg kunne lade være med at sove sammen med mine børn

nååhhr.. nej det er også så dejligt. pt sover vi på sammensatte madrasser men manden har lovet at bygge en oversize himmelseng til os alle

mht til det andet. jeg må indrømme jeg plejer at vække hende hvis der er kuk i systemet. jeg prøver at lade hende ligge for kan næsten ikke nænne og vække hende men ender altid med at vække hende roligt så hun kan babse og sove videre. det er nu bedst med rytmer

Anmeld

6. december 2010

Zafir

BinaMor skriver:

nååhhr.. nej det er også så dejligt. pt sover vi på sammensatte madrasser men manden har lovet at bygge en oversize himmelseng til os alle

mht til det andet. jeg må indrømme jeg plejer at vække hende hvis der er kuk i systemet. jeg prøver at lade hende ligge for kan næsten ikke nænne og vække hende men ender altid med at vække hende roligt så hun kan babse og sove videre. det er nu bedst med rytmer

Det plejer jeg også. Men Frigg er bare så glad og rolig i sin slyngevugge, så jeg nænnede det ikke. Selvom det føles ENORMT grænseoverskridende for mig, at ligge mig til at sove, hvor hun ikke er vedsiden af mig ...

MEN - Vi sover jo også på sammensatte madresser herhjemme hehe... Og når vi får det nye soveværelse, så tager vi vores seng og ligger en ekstra madras til pigerne vedsiden af... De ska altid have muligheden for at sove med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.