Ja jeg synes godt nok der har været knald på i denne weekend!!! I fredags tog jeg direkte fra arbejde og hjem til min onkel for at pynte til jul. Det var rigtig hyggeligt og vi fik det gjort rigtig fint. Han var super glad for at jeg ville hjælpe ham og han sagde flere gange at han syntes det var blevet så fint!!!! Den aften kom jeg først hjem kl 23 og nåede hverken at snakke med Casper eller Carla. De sov begge sødt!
Lørdag skulle vi til begravelse (igen) og Caspers forældre, hans lillebror og min far kom og spiste morgenmad hjemme hos os. Min far skulle passe Carla for første gang så det var spændende!!! Han prøvede ihærdigt at lære hende at sige MORFAR og Carla blev ved med at sige farfar farfar....
Nå men vi tog af sted til begravelse og vi starter selvfølgelig med at synge den samme salme som til min fasters begravelse, så jeg græd en hel del igen..... Puha det var altså lige lidt hårdt.... Casper hjalp med at bære kisten ud. Det var ikke nemt for ham..... Efter begravelsen spiste vi sammen allesammen. Det har jeg det så svært med... At folk sidder og griner og snakker som om intet er hændt. Det kan jeg slet ikke, så jeg sad og var helt stille og så kigger folk som om: "Hvad er der i vejen?" Jaaaaa....hvad tror du??? Hader de sammenkomster bagefter.... Vi var så lige et smut ovre på kirkegården og se alle blomsterne inden vi skulle hjem. De var lagt i et kæmpe hjerte. Det så SÅ fint ud. Det har jeg aldrig set før! De plejer bare at ligge alle blomsterne i en stor "klump" men her var de lagt som et hjerte. Det var meget smukt!!! Da vi kom hjem var både min far og Carla i højt humør. De havde hygget sig rigtig meget! Og Carla ville hele tiden op og sidde hos min far. Det var bare rigtig sødt!!!!
I går var vi så til barnedåb. Jeg vat gudmor til lille Magnus. Det var ret stort synes jeg!!! Han var dog ikke specielt glad for at være i kirke. Han skreg så alle kunne høre ham og jeg kunne ikke høre præsten.
Men det gik og festen var super hyggelig!!!! Magnus sov igennem hele festen så vi fik slet ikke nogen billeder af den lille mand i sin kjole.... Men det er der jo ikke noget at gøre ved. Vi må huske det så godt vi kan. Vi var godt nok trætte da vi kom hjem. Carla kom i seng kl 19 og Casper og jeg faldt sgu i søvn kl 20!!!! Og lige nu ligger Carla og sover udenfor. Hun kunne slet ikke holde sig vågen efter hun havde fået morgenmad, så nu får hun lige en lille morgenlur inden hun skal i dagpleje! He he...
Og jeg er også træt. Jeg føler slet ikke jeg har slappet af og ladet op i denne her weekend. Jeg har skulle noget alle tre dage. Så det bliver en hård uge. Håber den går hurtigt. Knus og god dag til jer alle!!!
Anmeld