Nå nu vi er ved de tusser, piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2008

Lullaby

Min mand og jeg skal have lavet en hver på den ene balle. På hans skal der være en gammeldags nøgle med AZN i og på min balle en hængelås med MTN. :)
Så vil jeg gerne have udbygget min på lænden men det har alt sammen lange udsigter for på en su er der ikke mange penge til pjat og en tato er jo ikke billig :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2008

Pia.

twinboys skriver:

PiaR skriver:

twinboys skriver:

Hej jeg er vild med den du satte ind som nr. 2... Enkelt og smuk...

Majbritt

:) - har du ikke nogen pæne nogen at vise frem ??

Nej kun disse to som allerede pynter min krop...

Majbritt(H)

De er også rigtig flotte, det var også kun for at lege med tanken om hvad der skulle være hvis man en dag fik blod på tanden igen...

;) - Knus fra Pia.

Anmeld

28. august 2008

Pia.

Monique skriver:

Skal have en mere med mine pigers navne, men har ikk billed af den da den først skal tegnes :D
Kan godt lide og have noget som kun jeg har hehe

Jeg er også til det personlige, selvom jeg har fundet idéen til mine på nettet, men så kan de jo laves lidt om igen... - så det kun er mine...

Hvor skal navnene sidde henne ???

Anmeld

28. august 2008

Pia.

agnieszka skriver:

skal snart lave min søns navn

Hvor henne på kroppen skal det være ?

Anmeld

28. august 2008

A.

PiaR skriver:

agnieszka skriver:

skal snart lave min søns navn

Hvor henne på kroppen skal det være ?

ja og der kommer problem..kan ikke bedstemme men tror nok at de bliver på min ryg.. fra nakken og helt ned... skal det står MATHINUS og fødselsdato

men i kan komme med nogen forslag hvis det er..

Anmeld

28. august 2008

Heidi.

Jeg kunne godt tænke mig noget ala det her.. Jeg har en stor en på ankelen, og vil gerne have noget mere på den:)

Anmeld

28. august 2008

twinboys

Ja hvor skulle min nye så sidde henne????

Nogle idéer ???

Majbritt

Anmeld

28. august 2008

Pia.

twinboys skriver:

Ja hvor skulle min nye så sidde henne????

Nogle idéer ???

Majbritt

Nååå så er du alligevel med til at lege lidt med tanken om en mere... ;)

Tja hvor mon den skulle sidde, det kommer jo også an på hvad det skulle være, men på siden af underbenet, det er flot til mange forskellige ting...

Knus Pia.

Anmeld

28. august 2008

Kvindemin

Det ser så smukt ud på foden. ALtså i et par sandaler :) Et kors, eller en lang 'blomst' - 'stilk' med en lille sommerfugl på. Sådan en må jeg i hvert fald have.

Anmeld

28. august 2008

Monique

PiaR skriver:

Monique skriver:

Skal have en mere med mine pigers navne, men har ikk billed af den da den først skal tegnes :D
Kan godt lide og have noget som kun jeg har hehe

Jeg er også til det personlige, selvom jeg har fundet idéen til mine på nettet, men så kan de jo laves lidt om igen... - så det kun er mine...

Hvor skal navnene sidde henne ???

Jeg håber lidt på og kunne få tegnet en stor en til lænden.. ellers skal jeg have tegnet 2 og have en på indersiden af benet ved anklerne

Dragen jeg har er også en jeg fandte på nettet og 3 år efter fik jeg råd til og få den lavet hehe :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.