Må lige vise hvad jeg har lavet:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. december 2010

ChatH

ja må lige vise hvad jeg fik lavet i sidste uge.

Bukserne lavede jeg da jeg besøgte pernille og kjolerne biksede jeg sammen herhjemme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

TbCp

WOW hvor er det lækkert!!!!

Er det ikke snart for småt

Anmeld

6. december 2010

Skouboe

6. december 2010

ooo

Ej, hvor er du god.

Det ser virkelig godt ud, og pigerne ligner nogen der er meget tilfredse med tøjet. Så bliver det vist ikke bedre.

Anmeld

6. december 2010

msax

SUPER DUPER resultat - og et  par meget tilfredse piger

Jeg vil også vildt gerne lære at sy sådan nogle lækre bukser - nogen i nærheden af viborg der kan sådan noget?

Anmeld

6. december 2010

Skouboe

msax skriver:

SUPER DUPER resultat - og et  par meget tilfredse piger

Jeg vil også vildt gerne lære at sy sådan nogle lækre bukser - nogen i nærheden af viborg der kan sådan noget?

Du skal være velkommen til at komme forbi her en dag når du er herovre, så hjælper jeg gerne

Næste weekend er iøvrigt lidt presset.. men lørdag skal jeg mødes med Milka og bøtterne i Fields, hvis I har tid til at tage med der? Så kan jeg bare tage flyverdragten med

Anmeld

6. december 2010

Vingummien

Wauv hold da op, er helt vild med de bukser

Anmeld

6. december 2010

msax

Skouboe skriver:

Du skal være velkommen til at komme forbi her en dag når du er herovre, så hjælper jeg gerne

Næste weekend er iøvrigt lidt presset.. men lørdag skal jeg mødes med Milka og bøtterne i Fields, hvis I har tid til at tage med der? Så kan jeg bare tage flyverdragten med

Jeg spørger lige manden hvad han siger til en tur til fields og julegave helvede... Jeg ville syntes det var super hyggeligt...

Og jeg tager dig på ordet - engang til januar/februar når jeg er helt landet efter speciale forsvar og jule tam tam...

Anmeld

6. december 2010

JustAnotherName

Aj hvor er det bare blevet godt. Super flot   Er især vild med bukserne!
Sig lige til, hvis de stumper og bliver for små engang, så kunne mine tøser ihvertfald godt være interesserede i at slide dem helt færdige bagefter

Anmeld

6. december 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Aj hvor er det bare blevet godt. Super flot   Er især vild med bukserne!
Sig lige til, hvis de stumper og bliver for små engang, så kunne mine tøser ihvertfald godt være interesserede i at slide dem helt færdige bagefter

Hi hi det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.