Hvordan reagerede jeres hund/hunde da de så baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Da i kom hjem fra sygehuset med jeres lille nye, hvordan reagerede jeres hunde så???

Var de glade, nyserrige eller trak de sig fra ham/hende.? Er meget spændt på at høre fra jer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Da jeg lå på sygehuset tog manden et stykke tøj med hjem til hunden som knægten havde sovet i. Det første vi gjorde da vi kom hjem, var at stille liften på gulvet og lade hunden snuse til den ikke gad mere. Den havde snuden i liften ca 1 minut, og så havde det ingen interesse mere Eller jo, lige så snart vi havde taget Jesse op af liften, hoppede hunden op for at sove i den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

Hvem?

Anonym skriver:

Hej.

Da i kom hjem fra sygehuset med jeres lille nye, hvordan reagerede jeres hunde så???

Var de glade, nyserrige eller trak de sig fra ham/hende.? Er meget spændt på at høre fra jer???

Vi har en stor Berner Sennen tæve da på det tidspunkt kun var 1 år, vi var også meget spændte, men hun fik lov at snuse de første par dage og hver gang bebs sagde en lyd, så begyndte hun at pive, idag er vores dreng 10 mdr og han går rundt, hunden og ham er bedste venner, han kan kravle rundt på hende, over hende og hun lægger der bare, så det såååå skønt.

Anmeld

6. december 2010

Mi

Vores hun har altid gjort alt hvad den kunne for at undgå vores børn da de var spæde. Det var som om den ikke kunne forstå dem og bare helst holdte sig i sikker afstand. Den har aldrig været truende, knuret eller lign heldigvis, men har bestemt hellere undværet dem.

I dag lever den fint med dem, selvom den vel ikke er overvældende lykkelig over deres eksistens

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

6. december 2010

SoffiLine

Jeanne skriver:

Da jeg lå på sygehuset tog manden et stykke tøj med hjem til hunden som knægten havde sovet i. Det første vi gjorde da vi kom hjem, var at stille liften på gulvet og lade hunden snuse til den ikke gad mere. Den havde snuden i liften ca 1 minut, og så havde det ingen interesse mere Eller jo, lige så snart vi havde taget Jesse op af liften, hoppede hunden op for at sove i den

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRHH

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Mine hunde virker nemlig lidt andspændte overfor hende, og den ene knurer lidt når hun lige pludselig giver lyd fra sig. Men de er møg nyserrige...

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

GUD hvor dejligt

Anmeld

6. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

GUD hvor dejligt

Ja han var nok jordens mest dovne hund, og var af den overbevisning at når Jesse sov, skulle han være med

Det her er mit ynglings sovebilled af de 2

Anmeld

6. december 2010

merethe

Profilbillede for merethe
Jeanne skriver:

Ja han var nok jordens mest dovne hund, og var af den overbevisning at når Jesse sov, skulle han være med

Det her er mit ynglings sovebilled af de 2

Ej hvor ser det sødt ud

Anmeld

6. december 2010

maria_wlt

Jeg har kun taget dem to gange i at ligge ved siden af hinanden.. Ellers hader min hund ham faktisk... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.