Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville forføre manden min her til aften Sendte ham nogle frække billeder mens han sad og talte om ligegyldige ting med sin kammi! Kammien skred og tilbage var mig og manden Jeg havde gjort næsten alt for at være mega nice!
Vi ligger os på sengen, jeg vrider mig frækt som en killing,-alt går perfekt.................................. indtil jeg kradser ham for vildt med en tånegl!!!!!!!!!!!!!!
Det skete bare ikke!!!!!!! Men jo!!! Det gjorde det!!!
Den sexede stemning dalede til minusgrader,men en times tid senere endte vi alligevel med at nyde hinanden!! Men stadig...!!! Flænset af en tånegl under sex akt
Griner nok af det i morgen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hehe ikke så godt, men i fik jo noget ud af det alligevel
hahaha, ku ikke lade være med at grine kan lige se det for mig :b
Anonym skriver: Ville forføre manden min her til aften Sendte ham nogle frække billeder mens han sad og talte om ligegyldige ting med sin kammi! Kammien skred og tilbage var mig og manden Jeg havde gjort næsten alt for at være mega nice! Vi ligger os på sengen, jeg vrider mig frækt som en killing,-alt går perfekt.................................. indtil jeg kradser ham for vildt med en tånegl!!!!!!!!!!!!!! Det skete bare ikke!!!!!!! Men jo!!! Det gjorde det!!! Den sexede stemning dalede til minusgrader,men en times tid senere endte vi alligevel med at nyde hinanden!! Men stadig...!!! Flænset af en tånegl under sex akt Griner nok af det i morgen!
Hehe sammen var vi udsat for den anden dag, det var bare manden der kræsede mig med sin storetå negl, av for den,så røg stemningen, men vi fandt den da igen hehe det er jo hva der kan ske..
Hi hi, kan lige se det for mig... Godt det endte godt
Uheld sker altså! Jeg kom engang til at prutte under en orgasme. Det tog også den sexede stemning, for vi grinte under resten af akten
Det var så pinligt! Ville dø hvis jeg pruttede under sex Har ordnet negle her til aften !
Jeanne skriver: Uheld sker altså! Jeg kom engang til at prutte under en orgasme. Det tog også den sexede stemning, for vi grinte under resten af akten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128