En sexet aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2010

Anonym trådstarter

Ville forføre manden min her til aften  Sendte ham nogle frække billeder mens han sad og talte om ligegyldige ting med sin kammi! Kammien skred og tilbage var mig og manden  Jeg havde gjort næsten alt for at være mega nice!

Vi ligger os på sengen, jeg vrider mig frækt som en killing,-alt går perfekt.................................. indtil jeg kradser ham for vildt med en tånegl!!!!!!!!!!!!!!  

Det skete bare ikke!!!!!!! Men jo!!! Det gjorde det!!!

Den sexede stemning dalede til minusgrader,men en times tid senere endte vi alligevel med at nyde hinanden!! Men stadig...!!! Flænset af en tånegl under sex akt

Griner nok af det i morgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

annec

hehe ikke så godt, men i fik jo noget ud af det alligevel

Anmeld

6. december 2010

Magsen

hahaha, ku ikke lade være med at grine kan lige se det for mig :b

Anmeld

6. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Ville forføre manden min her til aften  Sendte ham nogle frække billeder mens han sad og talte om ligegyldige ting med sin kammi! Kammien skred og tilbage var mig og manden  Jeg havde gjort næsten alt for at være mega nice!

Vi ligger os på sengen, jeg vrider mig frækt som en killing,-alt går perfekt.................................. indtil jeg kradser ham for vildt med en tånegl!!!!!!!!!!!!!!  

Den sexede stemning dalede til minusgrader,men en times tid senere endte vi alligevel med at nyde hinanden!! Men stadig...!!! Flænset af en tånegl under sex akt

Hehe sammen var vi udsat for den anden dag, det var bare manden der kræsede mig med sin storetå negl, av for den,så røg stemningen, men vi fandt den da igen hehe det er jo hva der kan ske..

Anmeld

6. december 2010

Dot D

Hi hi, kan lige se det for mig... Godt det endte godt

Anmeld

6. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Uheld sker altså! Jeg kom engang til at prutte under en orgasme. Det tog også den sexede stemning, for vi grinte under resten af akten

Anmeld

7. december 2010

Anonym trådstarter

Det var så pinligt!  Ville dø hvis jeg pruttede under sex  Har ordnet negle her til aften !

Anmeld

7. december 2010

Diana...

Jeanne skriver:

Uheld sker altså! Jeg kom engang til at prutte under en orgasme. Det tog også den sexede stemning, for vi grinte under resten af akten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.