Hvem vil du gerne overses af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Skouboe

Fordi det er sent og jeg burde ligge i min seng, istedet for at sidde her og fjolle, vil jeg gerne oprette en ny slags tråd...

Mit spørgsmål er kort og godt: Hvem vil du gerne overses af?

Jeg starter gerne: Skattefar, Politiets Bødekontor, tolderne i Kastrup og min svigermor... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Shibby

Se & Hør på en lortedag hvor jeg ligner ..

Anmeld

6. december 2010

Amso

Shibby skriver:

Se & Hør på en lortedag hvor jeg ligner ..

Se og Hør?? Er du en kendis ellers sådan noget da.?? hehe..

Anmeld

6. december 2010

Ranarupta

Økonomistyrelsen, der til januar vil have, at jeg starter på at tilbagebetale SU-lån. (Altså de må ikke helt overse mig, for det er sjovt nok også min arbejdsgiver... )

Den grådige tandfe - har en plombe, der er ved at flække en tand og det giiiiider jeg bare slet ikke!

God tråd!

Anmeld

6. december 2010

Shibby

Semi-ja. Fra de unge mødre,- har prøvet en gang at spotte en fotograf på bakken der forsøgte at tage billeder,men vi nåede at smutte og hurra for det. Havde en af de der dage hvor man ikk vil ses af nogen eller noget!

Men foruden dem kan jeg ikke forestille mig nogen jeg vil ha et problem med at møde eller noget

Anmeld

6. december 2010

Amso

Shibby skriver:

Semi-ja. Fra de unge mødre,- har prøvet en gang at spotte en fotograf på bakken der forsøgte at tage billeder,men vi nåede at smutte og hurra for det. Havde en af de der dage hvor man ikk vil ses af nogen eller noget!

Men foruden dem kan jeg ikke forestille mig nogen jeg vil ha et problem med at møde eller noget

Når for pokker.. Der kan man bare se.. Hehe..

Nej jeg ved heller ikke hvem jeg gerne ville overses af..? Alle er mere end volkommende..

Anmeld

6. december 2010

DK

Jeg vil enormt gerne have at vores hus bliver overset af forfrosne og sultne mus! De kan gå ind til naboen, he he

Anmeld

6. december 2010

Becks

Min mor!!

Men ak, den går ikke, hun kommer her om små 3 uger og skal bo hos mig i ca 14 dage

Anmeld

6. december 2010

DK

Tutter skriver:

Min mor!!

Men ak, den går ikke, hun kommer her om små 3 uger og skal bo hos mig i ca 14 dage

Shit!! 14 dage!!! Det er dælme længe!

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

Skouboe skriver:

Fordi det er sent og jeg burde ligge i min seng, istedet for at sidde her og fjolle, vil jeg gerne oprette en ny slags tråd...

Mit spørgsmål er kort og godt: Hvem vil du gerne overses af?

Jeg starter gerne: Skattefar, Politiets Bødekontor, tolderne i Kastrup og min svigermor... 

Hehe..god ide..denne tråd.
Jeg tror at den jeg allerhelst vil overses af er Manden med leen

Men ellers..hmmm
Kan ikke rigtigt komme i tanke om nogen eller noget.
Jo forresten af politiets fartfælder når nu min bil har besluttet sig til at køre 60 i stedet for 50.
Jeg har ski aldrig nogen sinde haft en bil der var SÅ vanskelig at få til at køre 50.
Man skal bare sidde med øjet på kilometertælleren hele tiden, og konstant sniger den sig op mod 60.
Biler er da noget underligt noget.
Den vi havde før elskede at ligge på 70, men den var ikke spor vanskelig at få til at køre 50. Men den vi har nu pyyyhhh...og så hjælper det ikke engang at skælde den ud.
Den er da ligeglad med den hilsenen, jeg fik fornyligt fra politiet for at have kørt 60 hvor jeg kun måtte køre 50.
Har ellers truet den med skrotning...men jeg tror den er døv
Kærligst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.