Er helt vildt stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Musen5

Min store deng Benjamin på 3½ er har været blefri om dagen de sidste ca 14 dage. Han var nåste blefri for 1½  år siden, men det røg desværre fløjten pga en e-coli infektion i maven. Dette varede godt et år og han var meget hys med at man ikke måtte tage bleen af ham.

Men nu her efter vi er flyttet og der er kom ro på det hele er han blevet blefri om dagen. Han har haft 2 uheld på 14 dage så det er jo til at leve med.

Her for 10 min siden kom han ind til mig i stuen og sagde at han skulle tisse og ville derfor på toilettet da han ikke ville tisse i bleen. Det har han aldrig sagt før.

Er rigtig stolt af min lille store mand.

/Mette 8+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

DM88

Tillykke med din lille store drengs STORE fremskridt!!

Anmeld

6. december 2010

Anne G

STORT TILLYKKE med det.. Det er da bare super dejligt at han er blevet det igen..  

Anmeld

6. december 2010

sandratobias

Ej hvor dejligt... Tillykke med det... Det må man sku godt være stolt af...  

Tobias (3&frac12 er ikk klar til at undværre bleen endnu... Hvis det sku gå efter ham ku han sikkert sagtens rende rundt med en lorteble i flere timer (hvilket han ikk får lov til) 

Sandra - Mor til Tobias April 2007... Og uge 28+1... 

Anmeld

6. december 2010

Musen5

Er oxo helt vildt stolt.

Og det er nice at jeg indtil nr 4 kommer kun har 1½ der bruger ble og ikk 2.

Gabriel slipper nok ik liiiige bleen og når nu Benjamin kun bruger om natten... så sparer jeg da de penge

/Livsmor 8+1

Anmeld

6. december 2010

Musen5

Er helt vildt stolt....

Her til morgen løb han ud på toilettet, smed bleen og hoppede op. En tør natble for første gang.

Min lille mand er ved at blive stor

/Mette 8+2

Anmeld

6. december 2010

Linemaria90

nej hvor dejligt. vi prøver også at llære elias der med potten..

Anmeld

6. december 2010

B&J

nåååååååååååå hvor er han dog bare for dygtigt... kan godt forstå du er en super stolt mor

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Er også bare så skønt når de bliver blefri. Tillykke

Nicklas smed bleen lige da han blev storbror, da han var 2 år og 10 mdr. Til at starte med bille han ikke lave stort på wc, så der bedte han om at få ble på, men der gik kun 1 uge så var den helt af. Han kom også bare en søndag eftermiddag og sagde at nu gad han ik bruge ble mere, og har ik haft den på siden, andet end om natten...

Sikke store de pludselig er når de smider bleen. Og der er ik noget mere sødt end deres numse i et par bukser, uden blee på...

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.