Malulle & Bassemanden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Ja det synes jeg...er begyndt at pynte op så småt  Hvad med jer?

Skal vi snart lave en ny legeaftale

Ja, vi skal da så! Hva skal vi finde på?

Ja, vi har pyntet op, alle gaver er købt, småkagerne er bagt (og spist!! hihi) så vi kan nyde resten af julen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Maria.

Lulle. skriver:

Også et billede af Milan

Årh! Basse(nisse)mand!

Anmeld

5. december 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Ja, vi skal da så! Hva skal vi finde på?

Ja, vi har pyntet op, alle gaver er købt, småkagerne er bagt (og spist!! hihi) så vi kan nyde resten af julen..

Nøøøøj du er effektiv  

Vi kommer gerne og besøger jer næste gang  Men er er jo også zoo, hvis vi kan komme frem med al den sne

Anmeld

5. december 2010

elluL

Maria. skriver:

Ja, det håber jeg! F*** hvor gør min fod naller!! Den er helt hævet på den ene side! Aner ik hva jeg har lavet!

Det er altså vildt mærkeligt! Det er ikke det der ligesom da du havde ondt i din lille tå?!

Anmeld

5. december 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Nøøøøj du er effektiv  

Vi kommer gerne og besøger jer næste gang  Men er er jo også zoo, hvis vi kan komme frem med al den sne

Gud ja.. Sne.. Uha.. De siger jo at det ikke tøer foreløbig.. Men mon ikke de har ryddet derinde? Altså jeg har fået en væskeansamling i min fod, så jeg er ikke så godt gående.. Så det kan måske blive i næste uge!?

Anmeld

5. december 2010

elluL

dorthemus skriver:

Nøøøøj du er effektiv  

Vil bare lige sige jeg var i zoo i lørdags. Og man kan sagtens komme rundt derinde

(Og sød nissepige du har der Hehe.)

Anmeld

5. december 2010

Maria.

Lulle. skriver:

Det er altså vildt mærkeligt! Det er ikke det der ligesom da du havde ondt i din lille tå?!

Nej, det var jo betændelse Det her er på indersiden af venstre fod lige under den der knogle der "stikker ud".. Der er jeg helt hævet, som om der har samlet sig væske..

Anmeld

5. december 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Gud ja.. Sne.. Uha.. De siger jo at det ikke tøer foreløbig.. Men mon ikke de har ryddet derinde? Altså jeg har fået en væskeansamling i min fod, så jeg er ikke så godt gående.. Så det kan måske blive i næste uge!?

Øvvvv hvor synd  Ja vi finder et tidspunkt 

Anmeld

5. december 2010

dorthemus

Lulle. skriver:

Vil bare lige sige jeg var i zoo i lørdags. Og man kan sagtens komme rundt derinde

(Og sød nissepige du har der Hehe.)

Tak  Okay godt at vide, tak 

Anmeld

9. december 2010

Maria.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.