Baby og dens hårfarve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. december 2010

A&F

Hej piger

Som gravid kan man jo ikke lade være med at gøre sig tanker om, hvem barnet kommer til at ligne osv.

Har tænkt lidt på hårfarven, og ved jo, at det er 50-50%. Jeg ved ,at ens gener også spiller ind. Min mand har sort hår, og jeg har brunt hår. Så det bliver interessant at se, hvad babys hårfarve bliver. Hvordan endte det hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

ZamanogDania

Altså min mand har brunt hår og det har jeg os. Min datter har lysebrun. Den bliver lyser synes jeg. Da jeg var på hendes alder havde jeg meget lyst hår, så blev det mørkere. Det samme med min mand. Tror hun kommer til at ligne os:-)

Anmeld

5. december 2010

Mie A

Jeg er blond og manden har brunt hår...

De 2 første har arvet min hårfarve - ja og mine blå øjne - men vores den mindste har fået fars brune hår og hans brune øjne.

Anmeld

5. december 2010

A&F

ZamanogDania skriver:

Altså min mand har brunt hår og det har jeg os. Min datter har lysebrun. Den bliver lyser synes jeg. Da jeg var på hendes alder havde jeg meget lyst hår, så blev det mørkere. Det samme med min mand. Tror hun kommer til at ligne os:-)

Jaa det gør hun sikkert. Brunt hår er pænt. Og hvor er din datter bare cute

Anmeld

5. december 2010

A&F

Mie A skriver:

Jeg er blond og manden har brunt hår...

De 2 første har arvet min hårfarve - ja og mine blå øjne - men vores den mindste har fået fars brune hår og hans brune øjne.

Det synes jeg er interessant. De to første ligner mor og den sidste far. Dejligt med forskelligheder

Anmeld

5. december 2010

ZamanogDania

A&F skriver:

Jaa det gør hun sikkert. Brunt hår er pænt. Og hvor er din datter bare cute

Tak

Anmeld

5. december 2010

*Sofie*

Hmm...Malous far har sårn lidt lyst leverpostejsfarvet hår. Mit er sårn lidt rødbruntagtigt.
Malou havde næsten sort hår da hun blev født...det er blevet lysere med tiden...en overgang havde det et rødligt skær.
Nu minder det meget om hendes fars.
Det ville ikk gøre noget, hvis hendes hår fik samme farve som mit

Anmeld

5. december 2010

B&J

jeg er født sorthåret og min kæreste helt hvid og nu har vi leverpostajsfarve hhhihihihihi og vores søn blev født med leverpostajsfarvede hår bare meget mørkt og nu mere lyst

Anmeld

5. december 2010

A&F

*Sofie* skriver:

Hmm...Malous far har sårn lidt lyst leverpostejsfarvet hår. Mit er sårn lidt rødbruntagtigt.
Malou havde næsten sort hår da hun blev født...det er blevet lysere med tiden...en overgang havde det et rødligt skær.
Nu minder det meget om hendes fars.
Det ville ikk gøre noget, hvis hendes hår fik samme farve som mit

Så må vi krydse fingre for, at hun ender med din

Anmeld

6. december 2010

Silas&Mille

Jeg har godt nok ikke født endnu.

Men her er vi begge rød-hårede, så vi er ret sikre på hvad hårfarve vores lille guldklump får (sandsynligheden for sort er omkring 5 % og så 95 % for rødt hår)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.