hjæælp søges ( lidt klamt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.638 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Anonym trådstarter

heej piger. jeg er i en lidt underlig zone lige pt

sagen er den at min mens ikke har været regel messig det sidste år.

men har haft plet blødninger et par gange hvor det vared i en uge s tid. her på det sidste har jeg så haft ret mange tegn på graviditet kvalme ømme bryster træthed, jeg havde så menstretions ligne smerter onsdag aften . torsdag morgen havde jeg meget ondt i maven gik ud og tissed der var ingen ting spiste morgenmad og skulle så tisse igen og så blødte jeg meget  torsdag eftermiddag kom der en mærkelig klump i toilet tror måske  det var et foster. jeg har dog ikke tested for graviditet da det først var torsdag det slog mig at det kunne da være symtomer på graviditet. og nu har jeg blødt som sindsyg hele weekenden. jeg har kun let ømmebryster vis jeg ingen bh har på og jeg rør ved brystvorterne... lyder det som spontan abort og vis ja hvornår holder jeg op med at bløde og hvornår kan vi begynde at baby igen  .. sorry vis det var for klamt håber bare der er nogle der vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Anonym trådstarter

ingen ord

Anmeld

5. december 2010

Frk. Himmelblå

Uha, jeg ved det sørme ikke.

Men lyder ikke som nogen rar oplevelse... 

Synes dog ikke, du skal kalde "klumpen" for et foster, da det jo i givet fald vil være en biokemisk abort (så vidt jeg har forstået), og da kan man næppe tale om et foster endnu. (Selvom det for mange følelsesmæssigt næsten lige så godt kunne være en lille baby, der var tale om). 

Prøv at spørge lægen i en telefonisk konsultation evt.?

Anmeld

5. december 2010

Ellim

Anonym skriver:

heej piger. jeg er i en lidt underlig zone lige pt

sagen er den at min mens ikke har været regel messig det sidste år.

men har haft plet blødninger et par gange hvor det vared i en uge s tid. her på det sidste har jeg så haft ret mange tegn på graviditet kvalme ømme bryster træthed, jeg havde så menstretions ligne smerter onsdag aften . torsdag morgen havde jeg meget ondt i maven gik ud og tissed der var ingen ting spiste morgenmad og skulle så tisse igen og så blødte jeg meget  torsdag eftermiddag kom der en mærkelig klump i toilet tror måske  det var et foster. jeg har dog ikke tested for graviditet da det først var torsdag det slog mig at det kunne da være symtomer på graviditet. og nu har jeg blødt som sindsyg hele weekenden. jeg har kun let ømmebryster vis jeg ingen bh har på og jeg rør ved brystvorterne... lyder det som spontan abort og vis ja hvornår holder jeg op med at bløde og hvornår kan vi begynde at baby igen  .. sorry vis det var for klamt håber bare der er nogle der vil svare

hmm?? Ved ikke rigtig noget om det du spørg om - men syntes at du skal ta til lægen og fortælle hvad du har følt (muligvis graviditet) osv og at du er bange for at det måske har været et lille foster.. Tror nok at der skal tjekkes at alt er kommet med ud..

Og så kan i vidst gå igang med det samme igen! Er ikke sikker men det vil jeg tro..

Held og lykke

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Uha, jeg ved det sørme ikke.

Men lyder ikke som nogen rar oplevelse... 

Synes dog ikke, du skal kalde "klumpen" for et foster, da det jo i givet fald vil være en biokemisk abort (så vidt jeg har forstået), og da kan man næppe tale om et foster endnu. (Selvom det for mange følelsesmæssigt næsten lige så godt kunne være en lille baby, der var tale om). 

Prøv at spørge lægen i en telefonisk konsultation evt.?

jeg har ingen læge lige pt da vi li er flyttet og har ikke fået valgt en

Anmeld

5. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Så ringer du bare til den gamle. Det gør da ik noget .

Anmeld

5. december 2010

Ellim

Anonym skriver:

Ring til vagtlægen på nærmeste sygehus!

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

det må jeg jo så prøve imorgen

Anmeld

5. december 2010

Karo

Nu har jeg selv haft en spontan abort i uge 7 og her kom ingen klump ud, Jeg blødte bare. Når man ikke er så langt henne er den lille jo ikke større end et par mm og du vil derfor ikke ligge mærke tid den. Nu skriver du selv du har ureglmæssig mens, så mon ikke det bunder i det ?????

Ellers hvis du er i tvivl så snak med din læge.

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Nu har jeg selv haft en spontan abort i uge 7 og her kom ingen klump ud, Jeg blødte bare. Når man ikke er så langt henne er den lille jo ikke større end et par mm og du vil derfor ikke ligge mærke tid den. Nu skriver du selv du har ureglmæssig mens, så mon ikke det bunder i det ?????

Ellers hvis du er i tvivl så snak med din læge.

vis jeg er gravid ville jeg nok runde de 9+3 for der havde jeg æggeløsning sidste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.