Sove-hvordan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. august 2008

Maria9990

Hej med jer herinde.
Jeg har lige et spørgsmål omkring søvn, så jeg håber at der er nogle af jer der har nogle råd. :)

Victoria på 8 mdr. har altid sovet godt, især om natten, hun har sovet igennem fra hun var 1 mdr. gammel.
Vi har haft en kurvevugge til hende, og sådan en er jo helt fantastisk.

Men, men, den er hun jo så for stor til nu, og hun sover i tremmesengen.
Det går fint nok når vi putter hende om aftenen, hun får hendes flaske og falder i søvn, men så vågner hun de fleste aftener, hvor jeg skal bruge en time eller to på at sige shh, synge og holde i hånden og ender for det meste med at jeg tager hende op til mig hvor jeg nusser hende til hun sover.

Hvis hun skal sove inde om dagen er jeg nødt til at ligge mig med hende, for så vil hun slet ikke sove i tremmesengen.

Nogle der har nogle råd til hvordan jeg får hende til at sove igennem i den "nye" seng.
Hvad gør I når de små ikke vil sove?

Knus fra Maria :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Honningblomst

Hej...
Når mine ikke har kunne sove, så har jeg gjort det de har ville...har de haft brug for at putte hos mig eller være tæt på, så er det sådan det bliver. Bare om at fylde al den tryghed og nærhed på, som de har brug for.
For tiden falder Konrad i søvn på sofaen tæt op af mig, for det har han brug for.
Der skal nok komme en tid hvor de igen kan sove, men indtil da, så lyt til dit barn og gør det som det signalerer at have brug for.
Knus Eva..

Anmeld

27. august 2008

Maria9990

Ja, jeg nyder skam også at have hende tæt på, det er også ret hyggeligt :).

Men et af problemerne er at jeg knap nok tør rejse mig op for at gå på toilettet, når hun er i min seng, for jeg er virkeligt bange for at hun skulle rulle ned (man burde kalde hende for lynet, når det drejer sig om at trille og rulle ;) ) Jeg har ledt rundt i lejligheden for at finde noget som jeg kunne sætte op, hvis jeg f.eks. vil ind og se fjernsyn, men kan ikke finde noget, som jeg stolerpå holder hvis hun skulle trille ind i det.

Kan man købe noget, som er meningen man skal sætte op for at forhindre at de falder ud af sengen ?(?)

Anmeld

30. august 2008

Fam. Madsen

hej.

jeg har set at i baby sam der kan man købe en "seng" til at ligge i dobbelsengen som de kan sove i...
ellers kan man også købe en seng man kan sætte på sin dobbelseng.
den har jeg også set i babysam.

hilsen sandra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.