Hej allesammen
Jeg sidder herhjemme med min store mave og har lige været syg så jeg tog ikke med min kæreste til juletamtam. Så nu har jeg siddet her og det er blevet mørkt og jeg har fået ryddet op og arbejdet lidt og sådan. Men ! Jeg kan ikke lade være med at savne ham, nærmest helt sygeligt! Jeg bliver helt ugidelig og har slet ikke lyst til noget, når han ikke er her.
Er det normalt at have det sådan? Vi har altid været nærmest uadskillelige da vi begge har det bedst når vi er sammen, men jeg er alligevel blevet helt chokeret over, hvor afhængig jeg egentlig er af hans tilstedeværelse!
Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle undvære ham for eksempel en hel nat eller tage ud at rejse uden ham, selvom jeg egentlig er mere rejselysten end han.
Ændrer det sig mon om en måneds tid når vores lille bebs kommer til verden, og jeg får en anden at se til og være sammen med?
Eller er det bare sundt at have sådan et forhold til et andet menneske? Vi er jo begge lykkelige for hinanden og det er ikke noget problem bortset fra i stunder som disse.
Hvordan har I det med jeres kærester? Kan I holde jer fra dem?
Anmeld