Når nu man er 4....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Jules

er det godt nok svært at få det perfekte billede....

Hehe....

Her er resultatet af 45 min fotografering med en meget mobset Vera i starten og til slut en Viktor der ikke ville høre efter... Hihi.

Det med den grønne billede var til julekortet :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

JustAnotherName

Hvor er I dejlige. De er da blevet ganske gode. Men det er ikke nemt at fange alle 4 i deres bedste moment. Men det er da lykkedes ret godt her! Jeg kan lide dem alle sammen. Er nok især vild med billede 2 og 3.

Og tak for besøget. Det var dejligt at se Jer igen, og ikke mindst at møde lille Vera. Øv, jeg fik slet ikke taget nogen billeder af hende.
Hvor er hun ellers bare en dejlig nullergøj og en lille lækker en med alt sit mørke hår og alle de dejlige ansigtsudtryk.

Og Viktor hyggede sig vist også ganske godt sammen med mine piger 

KNUS 

Anmeld

5. december 2010

Milka

nååårh hvor fint synes det første billede er supergodt!

Anmeld

5. december 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Hvor er I dejlige. De er da blevet ganske gode. Men det er ikke nemt at fange alle 4 i deres bedste moment. Men det er da lykkedes ret godt her! Jeg kan lide dem alle sammen. Er nok især vild med billede 2 og 3.

Og tak for besøget. Det var dejligt at se Jer igen, og ikke mindst at møde lille Vera. Øv, jeg fik slet ikke taget nogen billeder af hende.
Hvor er hun ellers bare en dejlig nullergøj og en lille lækker en med alt sit mørke hår og alle de dejlige ansigtsudtryk.

Og Viktor hyggede sig vist også ganske godt sammen med mine piger 

KNUS 

Viktor snakkede on BANKA og LINA hele vejen ud til storcentret...Hihi :)

Tusind tak fordi vi måtte kigge forbi  Håber vi må kigge forbi igen engang....

Jeg ligger lige billeder ind imorgen... Orker ikke at rende op og finde det dumme overførsels kabel ;) 

Det var super dejligt at se Bianca på hjemmebane  De er godt nok skønne de piger

Anmeld

5. december 2010

JustAnotherName

Viktor snakkede on BANKA og LINA hele vejen ud til storcentret...Hihi

Tusind tak fordi vi måtte kigge forbi  Håber vi må kigge forbi igen engang....

Jeg ligger lige billeder ind imorgen... Orker ikke at rende op og finde det dumme overførsels kabel  

Det var super dejligt at se Bianca på hjemmebane  De er godt nok skønne de piger

Ja, sikke hun turde snakke løs og gøgle og udfolde sig .....Godt hun lige kunne sendes ned og tage imod Jer, da jeg stod og puslede Celina 
Hun var rigtigt i sit es, på hjemmebane.
Og hun syn's rigtig godt om Viktor - hvilket jeg sagtens kan følge hende i

Faktisk fandt Viktor og Celina også ud af at lege lidt sammen (eller side om side) inde på Celina's værelse. Det var det eneste, som jeg fik taget et par billeder af. Så dem kan jeg da lige ligge herind.

Og ja da, I er selvfølgelig meget velkomne her igen en anden gang!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2010

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

er det godt nok svært at få det perfekte billede....

Hehe....

Her er resultatet af 45 min fotografering med en meget mobset Vera i starten og til slut en Viktor der ikke ville høre efter... Hihi.

Det med den grønne billede var til julekortet

eeeeeeeeeeeeeej hvor er de gode!!!

Julie, har du ikke smidt vildt mange KG efter fødslen af Vera?????

Anmeld

5. december 2010

Jules

Ni-ko-li-ne skriver:

eeeeeeeeeeeeeej hvor er de gode!!!

Julie, har du ikke smidt vildt mange KG efter fødslen af Vera?????

Tak smukke

Jo det har jeg... Tog ca.10 kg på da jeg ventede Vera... Og nu vejer jeg 15 kg mindre end da jeg blev gravid... Så det er jo en pæn slat

Anmeld

5. december 2010

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Tak smukke

Jo det har jeg... Tog ca.10 kg på da jeg ventede Vera... Og nu vejer jeg 15 kg mindre end da jeg blev gravid... Så det er jo en pæn slat

det er fismer godt gået sødeste Julie!!

Anmeld

5. december 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Ja, sikke hun turde snakke løs og gøgle og udfolde sig .....Godt hun lige kunne sendes ned og tage imod Jer, da jeg stod og puslede Celina 
Hun var rigtigt i sit es, på hjemmebane.
Og hun syn's rigtig godt om Viktor - hvilket jeg sagtens kan følge hende i

Faktisk fandt Viktor og Celina også ud af at lege lidt sammen (eller side om side) inde på Celina's værelse. Det var det eneste, som jeg fik taget et par billeder af. Så dem kan jeg da lige ligge herind.

Og ja da, I er selvfølgelig meget velkomne her igen en anden gang!!

Det var en dejlig varm velkomst... Og så blev vi også præsenteret for småkagerne  Hihi

Jeg fik også et par billeder af de to på værelset... Men dine er vidst bedst :)

Anmeld

5. december 2010

Jules

Ni-ko-li-ne skriver:

det er fismer godt gået sødeste Julie!!

Det er vidst mest amningen og manglende sult i starten jeg kan takker for det.... Men de sidste 10 kg skal der nok arbejds hårdt for.... Så nu må den dumme sne godt gå væk så jeg kan komme ud og røre mig... Jeg er ikke så frisk som Rikke og trodse sne og frost ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.