Mig. mig.... mig! miiiigggg ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

ønskerbaby

Du har godt nok mange venner for der er mange der svare dig

glædelig jul 

altså helt ærlig bare et svar på jeres indlæg så skal i da være glad hvorfor 10 sider når et svar kan være nok

Husk måsk lige dem der læser dit indlæg ved ikke hvad de skal svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Silas&Mille

Ja det bliver godt nok lidt trættende i længden med alle de mig-brokke-indlæg.

Jeg er så bare begyndt at hoppe over den type indlæg og læser bare det der eller 'falder i min smag'.

Anmeld

6. december 2010

Maria-s

KaLee skriver:

Maria-S 

har du ikke bare oprettet tråden, for at få nogle til at komme og skrabe sne hos dig?? 

Hahahahaha Sjovt du nævner det for da jeg kom ud i morges VAR der faktisk nogen der har været forbi mit fortorv og ryddet sne!  Og det er sgu ikke løgn.

(tror nu det er min flinke nabo som har sådan en fancy fejemaskine, men lidt sjovt var det sgu at komme ud til, efter dette indlæg i går )

Anmeld

6. december 2010

Maria-s

Skouboe skriver:

Inspireret af denne tråd overvejede jeg at oprette et : "Hvorfor er der ikke nogen der overser mig?" tråd.. jeg kan i flæng nævne Skattefar, politiets bødekontor og mine svigerforældre...

You made my day! hahahahahahaha

Anmeld

6. december 2010

Laulund87

KaMa skriver:

Enig enig enig.

Der er altså liiige nogle høns, som burde hoppe ind på pinden og sove den der snue ud.

Skønt drejet "brokkeindlæg" Dét kan nemlig skrives ordentlig, hvis man har en bøvs, der trykker.

Lots of TLC!

Anmeld

6. december 2010

Maria-s

Secrets skriver:

Nu skal vi jo også passe på, at vi ikke er dobbeltmoralske. Jeg er jo helt enig i den betragtning, og er grundlæggende imod de tråde. Til gengæld mener jeg også, at denne slags tråde er en udhængning og latterliggørelse af de brugere, der opretter de andre tråde. Og nuvel - De er ikke nævnt ved navn, men ingen er jo i tvivl om, hvem de er. Og så sidder vi her og griner af dem, kalder dem latterlige og hvad ved jeg. Og er det i grunden overhovedet bedre end de tråde, som de i første omgang oprettede?

Se nu bliver du så alvorlig....
Jeg prøver jo netop at tage brodden af det hele og sige til alle; ta en slapper og lad være med at være så selvhøjtidelige Der er ingen der kalder nogen latterlige, hormonfyldte ja, jeg er da selv en af dem. Men jeg prøver blot med et glimt i øjet at sige at jeg ikke har noget horn i siden på nogen herinde og at jeg som baby.dk bruger ikke sidder og udvælger bestemte personers indlæg jeg ikke vil svare på, det er MEGET tilfældigt hvem jeg kommentere, det kommer an på tid, hvad emnet er og hvornår jeg lige er herinde  OG at det er min opfattelse at 98,75493% (minimum) af alle andre brugere herinde har samme mening/ opfattelse.

Jeg beklager da hvis du tager mit indlæg negativt personligt. Jeg havde da håbet at dem som føler sig "ramt" af indlægget måske kunne se at dem (mig selv inklusiv) som ikke kommentere alle indlæg der bliver skrevet herinde, for det er jo en del (att.: Henrik hvor mange indlæg bliver der igennemsnit skrevet/ oprettet på en dag???), ikke gør det fordi vi ikke kan lide dem vi ikke kommentere, men bare fordi vi ikke lige får det gjort. At man måske hvis man føler sig "ramt" lige kunne træde et skridt tilbage og smile lidt over sig selv og sige ahhh ok.

Som jeg har skrevet tidligere, så følte jeg mig inspireret til at oprette dette indlæg, fordi jeg ikke gider skrive på hver eneste indlæg; jamen du er da dejlig, god nok og fantastisk. For det er alle personer herinde vel som udgangspunkt?

Så smil nu og lad være at have munden til at pege ned af Dagen er sgu bare bedre hvis man fokusere på de positive ting istedet for at lede desperat efter ting der gør en trist til mode.

Et tip jeg kan give videre, som jeg selv bruger: Når dagen går på hæld ja så tænker jeg ved mig selv, hvad har været dejligt i dag? Det kan være både store og små episoder. Men uanset hvad så giver det et smil på læberne

Håber du får en dejlig dag

Anmeld

6. december 2010

Frøken J.

Maria-s skriver:

Se nu bliver du så alvorlig....
Jeg prøver jo netop at tage brodden af det hele og sige til alle; ta en slapper og lad være med at være så selvhøjtidelige Der er ingen der kalder nogen latterlige, hormonfyldte ja, jeg er da selv en af dem. Men jeg prøver blot med et glimt i øjet at sige at jeg ikke har noget horn i siden på nogen herinde og at jeg som baby.dk bruger ikke sidder og udvælger bestemte personers indlæg jeg ikke vil svare på, det er MEGET tilfældigt hvem jeg kommentere, det kommer an på tid, hvad emnet er og hvornår jeg lige er herinde  OG at det er min opfattelse at 98,75493% (minimum) af alle andre brugere herinde har samme mening/ opfattelse.

Jeg beklager da hvis du tager mit indlæg negativt personligt. Jeg havde da håbet at dem som føler sig "ramt" af indlægget måske kunne se at dem (mig selv inklusiv) som ikke kommentere alle indlæg der bliver skrevet herinde, for det er jo en del (att.: Henrik hvor mange indlæg bliver der igennemsnit skrevet/ oprettet på en dag???), ikke gør det fordi vi ikke kan lide dem vi ikke kommentere, men bare fordi vi ikke lige får det gjort. At man måske hvis man føler sig "ramt" lige kunne træde et skridt tilbage og smile lidt over sig selv og sige ahhh ok.

Som jeg har skrevet tidligere, så følte jeg mig inspireret til at oprette dette indlæg, fordi jeg ikke gider skrive på hver eneste indlæg; jamen du er da dejlig, god nok og fantastisk. For det er alle personer herinde vel som udgangspunkt?

Så smil nu og lad være at have munden til at pege ned af Dagen er sgu bare bedre hvis man fokusere på de positive ting istedet for at lede desperat efter ting der gør en trist til mode.

Et tip jeg kan give videre, som jeg selv bruger: Når dagen går på hæld ja så tænker jeg ved mig selv, hvad har været dejligt i dag? Det kan være både store og små episoder. Men uanset hvad så giver det et smil på læberne

Håber du får en dejlig dag

Øv, du har vidst fuldstændig hundrede procent misforstået mig Jeg er jo HELT enig i dig omkring din betragtninger, og jeg har selv svaret igen i debatten omkring at folk ikke svarer. Netop fordi jeg mener, at man ikke kan forvente, at folk svarer på alt, og fordi jeg synes, der skal være plads til at hyggesurfe uden svar-tvang! Så det er altså ikke fordi jeg er uenig med dig i dén betragtning, tvært i mod. Så nej, jeg føler mig ikke "personligt ramt" af dit indlæg, for jeg er jo enig med dig.

Jeg ser bare debatten som et problem, da det er klart, at vedkommende der oprettede den anden debat vil føle sig ramt, og du ved jo godt, at når folk sidder her og sender dig thumbs up, at de så sender trådstarter i den anden debat en lille hovedrysten. Og det er det, som jeg synes er synd. For selvom jeg er uenig med hende, så synes jeg ikke, at der skal være en generel hovedrysten mod hende, og det kan man desværre ikke undgå med en debat som denne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.