Ældre hankat bortgives...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
686 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. december 2010

SHERO

Ældre SKØN doven og tyk rød hankat bortgives...

Min mor er desværre i den situation at hun er blevet bedt om at flytte fra sin kæreste, og hun har min gamle hankat ved hende, men hun kan ikke finde noget at bo i hvor hun må have så mange dyr med, så håber på at kunne finde et godt og blivende hjem til ham...,

Han hedder Baloo og er 8½ år, han er en rigtig kælepot, som sover 20 timer i døgnet for det meste, han går næsten kun ud når han skal tisse mv. Han har fået alle vacc, er kastereret og øremærket. Han er lidt kræsen og spiser helst vådkost. Han har lige fået ordnet sine tænder, men var ved at dø af narkosen, så det skal evt. ny ejer lige være opmærksom på han IKKE kan tåle... Jeg er rigtig ulykkelig over jeg ikke selv kan få ham hjem igen (han blev ved mine forældre jeg flyttede hjemmefra) men må ikke have kat hvor jeg bor.. han skal til et hjem hvor han kan komme uden for (er vant til kattelem) Han skal ikke være indekat... Han kan sammen med hunde, dog lidt mere tilbageholden med andre katte, har boet sammen med en hunkat de sidste 7 år, og de første 5 år "tæskede" han hende dagligt...

Han er en rigtig lækker garfield kat, der nok skal gøre opmærksom på sig selv når han er sulten, for det er han tit

Håber og krydser fingre for der er nogen der har lyst til at give ham et godt hjem, for han har massere at gode år igen... :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Miss Tina

Hvor ser han bare skøn ud, men må desværre heller ik holde husdyr her.....

Håber at du finder et rigtig godt sted til ham

Anmeld

5. december 2010

SHERO

Skal måske lige nævnes at han kan afhentes i rønbjerg ved skive.. :-)

Anmeld

7. december 2010

SHERO

Lukker igen, da han heeeldigvis ikke behøver at komme hjemmefra alligevel, da min mor har fundet et hus hun må ha alle dyrene med i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.