Vis mig jeres tatoveringer :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Mother-love

SoffiLine skriver:

okay har sgu aldrig haft problemer med det

okay men kan du jo ikke rigtig vide..

men okay det er jo dit valg.. jeg kunne aldrig finde på at gøre det... og samtlige tatovørere vil ikke gøre det fordi det kan skade barnet.. men det virker da som om den tatovør du har været ved kun tænker på at få penge..

men håber da ikke der sker den lille inde i maven noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

SoffiLine

michelledam skriver:

okay men kan du jo ikke rigtig vide..

men okay det er jo dit valg.. jeg kunne aldrig finde på at gøre det... og samtlige tatovørere vil ikke gøre det fordi det kan skade barnet.. men det virker da som om den tatovør du har været ved kun tænker på at få penge..

men håber da ikke der sker den lille inde i maven noget...

han tænker ikke kun på penge nej

og kan fortælle dig at min baby har det godt inde i maven & hun fejler hverken det ene eller det andet og hun vejer mere end gennemsnittet, så alt er i den skønneste orden

Anmeld

5. december 2010

Mother-love

SoffiLine skriver:

han tænker ikke kun på penge nej

og kan fortælle dig at min baby har det godt inde i maven & hun fejler hverken det ene eller det andet og hun vejer mere end gennemsnittet, så alt er i den skønneste orden

okay men var bare mit syn af det

og jamen det er da dejligt.....

Anmeld

5. december 2010

SoffiLine

michelledam skriver:

okay men var bare mit syn af det

og jamen det er da dejligt.....

kan godt følge dig, men hvis man skulle følge alle de "råd" gravide får, så er det sgu ikke fedt at være gravid 

og jeg tager os sol ind imellem, tager det ik så tungt. Og folk må gerne synes jeg er en dårlig mor/ er uansvarlig eller er egoistisk men tager det ikke så tungt. Jeg ved hun har det godt

Anmeld

5. december 2010

Mother-love

SoffiLine skriver:

kan godt følge dig, men hvis man skulle følge alle de "råd" gravide får, så er det sgu ikke fedt at være gravid 

og jeg tager os sol ind imellem, tager det ik så tungt. Og folk må gerne synes jeg er en dårlig mor/ er uansvarlig eller er egoistisk men tager det ikke så tungt. Jeg ved hun har det godt

tro mig jeg følger skam heller ikke alt hvad de siger... men så længe det er nogen der går ind i blodbanerne og lige ned til baby skal jeg ikke have noget med det at gøre... For det kan godt være den bette har det fint imens det står på men hvaså hvis der sker noget efter nogen dage... jeg ville være sønderknust... men igen jeg stempler dig ikke på nogen måder.. det er op til en selv hvad de gør under deres graviditet. jeg siger bare min mening.. skam ikke andet..

Anmeld

5. december 2010

pussekat

michelledam skriver:

hej tøser.

synes da lige i skal vise jeres tatoveringer

her er min dog er den på låret og ryggen ikke færdig endnu.. Ryggen har Laaaaaaang vej endnu.. men den skal skygges fuldstændig op og grunden til den er så rød det er fordi den lige er lavet.

og nu kommer der jo mindst til at gå et år før jeg får lavet på dem igen

hejsa

super flot her ikke nok i nu her sige til min mand jeg kun vil have en vis jeg bliv MOR  så nu håb vi det lykke den her gang

Anmeld

5. december 2010

Mother-love

pussekat skriver:

hejsa

super flot her ikke nok i nu her sige til min mand jeg kun vil have en vis jeg bliv MOR  så nu håb vi det lykke den her gang

hehe hvorfor vente til du er blevet mor? jeg ville slet ikke kunne vente.. den første jeg fik var den nordiske drage på læggen. den fik jeg da jeg var 18 og de sidste 3 har jeg fået inde for et år

Anmeld

5. december 2010

SoffiLine

michelledam skriver:

tro mig jeg følger skam heller ikke alt hvad de siger... men så længe det er nogen der går ind i blodbanerne og lige ned til baby skal jeg ikke have noget med det at gøre... For det kan godt være den bette har det fint imens det står på men hvaså hvis der sker noget efter nogen dage... jeg ville være sønderknust... men igen jeg stempler dig ikke på nogen måder.. det er op til en selv hvad de gør under deres graviditet. jeg siger bare min mening.. skam ikke andet..

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid, (men altså var gravid) fik jeg 4 nye tusser, der er intet sket. I alle i de år jeg er blevet tusset er der intet sket

Men sådan er vi forskellige

Anmeld

5. december 2010

pussekat

michelledam skriver:

hehe hvorfor vente til du er blevet mor? jeg ville slet ikke kunne vente.. den første jeg fik var den nordiske drage på læggen. den fik jeg da jeg var 18 og de sidste 3 har jeg fået inde for et år

hejsa

nok for de jeg er en lille tøsse dreng men kan godt stik mig selv så ved ikke hele hvorfor er nok fordi jeg her tabe mig mere så der er når hud som skal af før tro jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.