Har MEGET brug for jeres gode råd!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Tut

Hej piger,

Jar har seriøst brug for nogle gode råd!

Vores familie har det sidste år været igennem mere end hvad man vil byde sin værste fjende.

En lille hurtig liste (med de "største" ting):

25 nov 2009: føder jeg min datter (dejlig dag)

1 dec 2009: Bliver jeg hasteindlagt og hasteopereret pga. "barselsfeber" (de havde ik fået hele moderkagen med ud, så der var gået infektion i den)

8 dec 2009: bliver min elskede faster indlagt med en blodprop i hjernen. Jeg sidder hver dag i minimum 12 timer hos hende med min lille nyfødte datter.

12 dec 2009: dør hun så.

1 jan 2010: får min 5 uger gammel datter mellemørebetændelse, og vi bliver indlagt på børneafdelingen.

marts 2010: får min gamle datter RS virus, og vi bliver indlagt i isolation i 1 uge på børneafdelingen.

Juni 2010: får min store dreng (3 år) skoldkopper, dagen efter vi er ankommet til thailand. Han får en "jungle-infektion" i dem, og bliver meget syg, og glider ind og ud af bevidstheden de første 2 dage (hvor de ik kan sige om han klarer den eller ej) - på et hospital i thailand. Her ligger vi i 1 uge, hvorefter vi er til kontrol hver 2. dag de næste 2 uger.

Juni 2010: 1 uge efter min søn er blevet udskrevet bliver min datter indlagt i thailand, med lungebetændelse (og skoldkopper).

i oktober 2010: bliver jeg indlagt.

i går: brækker min søn så armen!

Ud over alle disse ting, så har min datter haft lungebetændelse hele 4 gange og mellemørebetændelse hele 5 gange på hendes første leveår. Samt en masse andre småting.

Stort set hver anden uge, sker der et eller andet (ikke positivt) i vores familie.

Nu er det så vi tænker!

Kan man få en eller anden "ånde-halløj" ud og tjekke vores hus for dårlig energi, og fjerne den?

Eller er der nogen der kender en måde vi kan få alle de negative energier, og dårlige ting væk som sker ved os hele tiden?

Jeg ved godt at jeg ikke burde klage, for vi har jo en seng, varme, mad og et tag over hovedet.

Kom med alle jeres gode idéer til hvad der kan hjælpe os med at komme ud af alt dette negative.

Tak.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Fru Dinesen

Puuhhaa kan ik hjælpe ang. ånde haløj 

men vil håber det snart kommet et lyspunkt i jeres liv, men noget mere ro på 

Knusss Linda 

Anmeld

5. december 2010

LouiseNielsen

Håber 2011 bliver jeres år... Det fortjener i!!

Jeg tror rigtig meget på det overnaturlige, så jeg ville helt sikkert forsøge mig med en der kunne komme ud og tjekke jeres hus igennem...

Krammer

Anmeld

5. december 2010

BinaMor

LouiseNielsen skriver:

Jeg tror rigtig meget på det overnaturlige, så jeg ville helt sikkert forsøge mig med en der kunne komme ud og tjekke jeres hus igennem...

Krammer

ja hus eller jer

Anmeld

5. december 2010

LouiseNielsen

BinaMor skriver:

ja hus eller jer

Haha jeg troede jeg havde skrevet dem også, så nåede lige at tænke hva pokker snakker du om... Men ja, havde tankerne her, mens jeg samme tid sku snakke med Nicklas....

Anmeld

5. december 2010

Becks

Puha, det har da bestemt ikke været jeres år  

Jeg ved ikke noget om husrensning, men tænker om I skal kontakte hende der fra Ude & Hjemme Anne-Marie Østersø? Eller andre Clairvoiante..

Sender lidt held i jeres retning og håber 2011 bliver bedre..

Anmeld

5. december 2010

Tut

LouiseNielsen skriver:

Krammer

det vil jeg prøve.

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

Tut skriver:

Hej piger,

Jar har seriøst brug for nogle gode råd!

Vores familie har det sidste år været igennem mere end hvad man vil byde sin værste fjende.

En lille hurtig liste (med de "største" ting):

25 nov 2009: føder jeg min datter (dejlig dag)

1 dec 2009: Bliver jeg hasteindlagt og hasteopereret pga. "barselsfeber" (de havde ik fået hele moderkagen med ud, så der var gået infektion i den)

8 dec 2009: bliver min elskede faster indlagt med en blodprop i hjernen. Jeg sidder hver dag i minimum 12 timer hos hende med min lille nyfødte datter.

12 dec 2009: dør hun så.

1 jan 2010: får min 5 uger gammel datter mellemørebetændelse, og vi bliver indlagt på børneafdelingen.

marts 2010: får min gamle datter RS virus, og vi bliver indlagt i isolation i 1 uge på børneafdelingen.

Juni 2010: får min store dreng (3 år) skoldkopper, dagen efter vi er ankommet til thailand. Han får en "jungle-infektion" i dem, og bliver meget syg, og glider ind og ud af bevidstheden de første 2 dage (hvor de ik kan sige om han klarer den eller ej) - på et hospital i thailand. Her ligger vi i 1 uge, hvorefter vi er til kontrol hver 2. dag de næste 2 uger.

Juni 2010: 1 uge efter min søn er blevet udskrevet bliver min datter indlagt i thailand, med lungebetændelse (og skoldkopper).

i oktober 2010: bliver jeg indlagt.

i går: brækker min søn så armen!

Ud over alle disse ting, så har min datter haft lungebetændelse hele 4 gange og mellemørebetændelse hele 5 gange på hendes første leveår. Samt en masse andre småting.

Stort set hver anden uge, sker der et eller andet (ikke positivt) i vores familie.

Nu er det så vi tænker!

Kan man få en eller anden "ånde-halløj" ud og tjekke vores hus for dårlig energi, og fjerne den?

Eller er der nogen der kender en måde vi kan få alle de negative energier, og dårlige ting væk som sker ved os hele tiden?

Jeg ved godt at jeg ikke burde klage, for vi har jo en seng, varme, mad og et tag over hovedet.

Kom med alle jeres gode idéer til hvad der kan hjælpe os med at komme ud af alt dette negative.

Tak.

Mette

Det lyder godt nok ikke helt tilfældigt! Jeg synes det lyder godt at få et medie til at se på om i har en "person" koblet til jer. Jeg tror ikke det kan have noget med jeres hus at gøre, når det også sker udenlands. Men prøv at opsøg et medie, er mit bedste råd!  
- Og kom gerne med en update, hvis du gør det!

for at det hele bliver bedre.

Anmeld

5. december 2010

Monica

For faen Tutmor... Det er SÅ vildt at læse det... Tænk hvor sindssygt det har været... Min yngste var også meget syg i hans første leve år. Dog "kun" 2 MØB og 2 lungebetændelse + alle mulige andre sindssyge sygdomme.( Efter han startede i DP har vi holdt ham meget hjemme, ingen gym eller lign, ingen legestue osv. Har pakket ham MEGET ind i "vat") Men vores bøtte er ved at vende og vi føler at vi kan se lyset... Tror og håber at nu sker det for jer... Ved godt at dette slet ikke var hva du spurgte om,sorry...

1000 kram og tanker til dig og din familie - og jo du må GERNE klage,du HAR haft det slemt!!!!!!!!!!

Moni

Anmeld

5. december 2010

june1987

vi har selv været syge i de to år vi boede i vores hus mig og eksen , vi valgte at flytte og efter vi flyttede har der intet været siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.