Ang. fødselsdagsgave. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Benjamins'mor

Hejsa piger. Jeg har lige brug for at få besvaret et spørgsmål. :-)

Da min kæreste har fødselsdag 5 dage efter jul, ved jeg ikke om jeg skal købe en gave en til ham da jeg også er sat til at føde dagen før hans fødselsdag. Har købt julegave.  Men ved virkeligt ikke om jeg også skal købe fødselsdagsgave. Håber i kan hjælp mig.

Knus.. Christina (36+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Benjamins'mor

Skal lige siges at han heller ikke gav mig fødselsdagsgave.

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

Herhjemme giver vi altid gaver. Ikke noget stort altid, men hvad der er råd til. Og jeg ville købe en gave. Det behøver som sagt ikke være noget stort.

For os er det også vigtigt at "jeg fik ingen gave, så det får du heller ikke" ikke eksisterer... Det skal ikke gøres op. Det skal gives/gøres fordi vi har lyst.

Håber det giver mening

Anmeld

5. december 2010

Benjamins'mor

kitty skriver:

Herhjemme giver vi altid gaver. Ikke noget stort altid, men hvad der er råd til. Og jeg ville købe en gave. Det behøver som sagt ikke være noget stort.

For os er det også vigtigt at "jeg fik ingen gave, så det får du heller ikke" ikke eksisterer... Det skal ikke gøres op. Det skal gives/gøres fordi vi har lyst.

Håber det giver mening

Det gør det bestemt.

Anmeld

5. december 2010

Mussi30

Hvad med en kombineret julegave/fødselsdagsgave?

Ved godt at han nok har fået mange af dem gennem årene og er ved at brække sig over dem Men nu er det her jo en lidt speciel situation

Anmeld

5. december 2010

Benjamins'mor

goodiedk skriver:

Hvad med en kombineret julegave/fødselsdagsgave?

Ved godt at han nok har fået mange af dem gennem årene og er ved at brække sig over dem Men nu er det her jo en lidt speciel situation

Det kunne være en mulighed ja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.