Hæmorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Anonym trådstarter

Ja, jeg har valgt at oprette emnet anonymt da det ikke er så lækkert 

Men jeg har simpelthen fået den største hæmoride og det gør så ondt når jeg skal lave "nummer 2" 

Mit spørgsmål går så på om nogle herinde har prøvet at få sådan en satan fjernet og om det gør ondt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

LouiseNielsen

Har aldrig prøvet at få sådan en fjernet nej, for der er INGEN som skal pille mig i numsen. Så hellere leve med den til den er gået væk af sig selv....

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Har aldrig prøvet at få sådan en fjernet nej, for der er INGEN som skal pille mig i numsen. Så hellere leve med den til den er gået væk af sig selv....

Jeg har haft den i snart 3 år og den er kun blevet større -Så den forsvinder ikke sådan lige af sig selv 

Anmeld

5. december 2010

LouiseNielsen

Anonym skriver:

Jeg har haft den i snart 3 år og den er kun blevet større -Så den forsvinder ikke sådan lige af sig selv 

Nå ja okay, så er du nok nød til at skulle afsted til lægen? Har du prøvet at smørre den osv??

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

Min nummi er ret privat men jeg fik en salve der hjalp på virkelig kort tid.. Kan selvfølgelig ikke huske hvad det hed sidder den inden- eller udendørs?

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Nå ja okay, så er du nok nød til at skulle afsted til lægen? Har du prøvet at smørre den osv??

Ja, jeg prøvet to forskellige salver.

Jeg synes heller ikke om at lægen skal rode mig i rumpetten men det er jo nok efterhånden sidste udvej 

Jeg sidder i hvert fald og græder hver gang jeg er på toilettet og bliver ofte forstoppet fordi jeg holder det tilbage, det går jo ikke 

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Min nummi er ret privat men jeg fik en salve der hjalp på virkelig kort tid.. Kan selvfølgelig ikke huske hvad det hed sidder den inden- eller udendørs?

Jeg har som nævnt, prøvet to salver.

Den sidder udenpå og er ret så stor 

Anmeld

5. december 2010

LouiseNielsen

Åhhhh kan næsten føle hvor ondt det må gøre... Din stakkel!

men der er vist ingen anden udvej end at du må op og smide nummeren i hovedet på din læge....

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.