Er jeg den eneste som har det svært når

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan har du det, når baby sover om dagen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.098 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Eliza/lykke

baby skal sove til lur i løbet af dagen?

Jeg ved ikke hvorfor, jeg har det sådan - men ingen af os i familien synes, at vi kan foretage os noget, når hun sover om dagen, fordi hun vågner nemt af støj. Hun sover for det meste i sin combivogn i bryggerset - og ikke udenfor, der er endnu mere larm.

Jeg glæder mig til, at hun kun behøver en lur om dagen frem for to.

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

B&J

når daniel kommer i seng han sover inde ved os i tremmesengen og han sover selv om vi snakker der inde og selv om vi snakker og ser tv eller vi har gæster lige inde i stuen som ligger op til soveværelset

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

Eliza/lykke skriver:

Jeg ved ikke hvorfor, jeg har det sådan - men ingen af os i familien synes, at vi kan foretage os noget, når hun sover om dagen, fordi hun vågner nemt af støj. Hun sover for det meste i sin combivogn i bryggerset - og ikke udenfor, der er endnu mere larm.

Lone

Tror bare du skal gøre ting som du/I plejer.
Og så må hun vende sig til at der er støj omkring hende. Ellers får du også et barn, der får svært ved at tilpasse sig når hun senere skal passes andre steder.
Så fortsæt jeres liv med diverse gøremål.
Men synes da nok hun skal være ude, så snart det ikke er over 5 graders frost..det har hun bedst af, og støjen udefra skal hun også lære at sove fra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. december 2010

Isabeau2206

Eliza/lykke skriver:

Lone

Hej! Her sover Stella udenfor uanset vejret (ja, selvfølgelig ikke hvis det stormer 50 m/sek.! )

Der sover hun bedst, og med vinduet åbent i køkkenet - Stella står lige udenfor det, så kan jeg ellers bage, gøre rent, vaske op, slappe af og lign.

Da hun var helt lille, sov hun i liften i stuen sammen med os, så vi kunne holde øje med hende. Hun skulle sove lidt på siden nemlig pga. kraniet, du ved?

Men der fik vi at vide af vores SP at vi skulle gøre som vi plejede. Vi skulle ikke hviske, for så ville hun vænne sig til det. Sover hun på sit værelse, som er 2 døre nede af gangen, fra stuen, kan vi sagtens støvsuge

Anmeld

5. december 2010

Eliza/lykke

Jamen, Elizabeth bliver allerede passet af andre Hun går i vuggestue, og sover fint dernede. Der er stille som graven i krybberummet, og vuggestuen ligger midt på en mark................

Vi har ingen problemer om aftenen, når hun skal ligges i seng. Det går rigtig godt, og vi "larmer" som vi plejer - det er kun om dagen , at jeg føler den er gal.

Måske er det fordi, at hun er vant til vuggestue???????????????? Aner det ikke, men det er ikke sjovt for nogen i familien.

Anmeld

5. december 2010

LR85

Jeg kan virkelig godt forstå dig.

Her vågner den lille dreng også ret nemt, så det bedste er helt klart når han sover udenfor. Hvis han sover indenfor skal jeg skrue ned for fjernsyn, og ikke larme for meget med tallerkner og lign.

Ved godt rådene er at de skla vænne sig til larmen, bare sværer i praksis end teori. Min dreng har fra fødslen været meget støjfølsom, så jeg må bare tænke over støjniveauet.

Jeg prøver a gøre de ting jeg normalt ville gøre, dog med lidt betænkelighed.

Anmeld

5. december 2010

Mor til L&S

Har stemt det sidste... Liva sover udenfor i barnevognen med babyalarm og jeg kan gøre hvad jeg vil indenfor...

Anmeld

5. december 2010

FruEllingsen

Eliza/lykke skriver:

Lone

Marcus har fra starten af været vant til støj når han sover. vi har ikke taget særlige hensyn fordi han har sovet, og det gør at han næsten kan sove hvor som helst i dag.

Kan godt forstå at du synes det er træls hun vågner ved det minste. håber det bliver bedre..

Anmeld

5. december 2010

oerbaek

Jeg har aldrig på den måde taget hensyn til når mine børn har sovet hverken om aftenen eller om dagen... jeg har kunne høre musik, støvsuge og andre larmende ting uden problemer...

jegtror man skal passe på man ikke får vennet sit barn til at der er alt for stille.  Men det er bare sådan jeg har det.

Anmeld

5. december 2010

Brams

Eliza/lykke skriver:

Lone

Her sover Lærke altid ude, uanset vejret (ikke hvis det stormer selvfølgelig), det er super godt for hende. Vi bor i nærheden af en kirke og i starten blev hun vækket af klokkerne, men hun vænnede sig til det og nu har hun ingen problemer med at sove fra dem når de ringer.

Tror jeg ville lade hende sove udenfor, så I kan gøre hvad I vil om dagen, er sikker på at det handler om tilvænning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.