Ondt i siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2010

annec

Hej

jeg har nu haft ondt i siden i lidt over en uge, og det er simpelhen så træls. Ved ikke hvad det kan være?

Det starter ved højre side ved underlivet og fortsætter så helt op ved navlen i højre side? Hvad kan det være? Det giver næsmest sådan nogle stød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

SussieThyssen

annec skriver:

Hej

jeg har nu haft ondt i siden i lidt over en uge, og det er simpelhen så træls. Ved ikke hvad det kan være?

Det starter ved højre side ved underlivet og fortsætter så helt op ved navlen i højre side? Hvad kan det være? Det giver næsmest sådan nogle stød.

Lyder mest som det er musklerne der giver sig, men få da lige jordemoder eller læge til at vurdere det, men kan ikke forstille mig andet end at det er musklerne.
Hvis bebsen bruger den ene side mere end den anden, så kan musklerne i den side, godt blive meget ømme og lidt overspændte, men det forsvinder igen.
Prøv ar ligge på den modsatte side og se om ikke det hjælper.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. december 2010

annec

SussieThyssen skriver:

Lyder mest som det er musklerne der giver sig, men få da lige jordemoder eller læge til at vurdere det, men kan ikke forstille mig andet end at det er musklerne.
Hvis bebsen bruger den ene side mere end den anden, så kan musklerne i den side, godt blive meget ømme og lidt overspændte, men det forsvinder igen.

Kærligst
Sussie

Ja, det kan godt være.

Er bare hele tiden bange for at jeg skal abortere igen. Men det er vel normalt. Havde nemlig også så ondt i højre side sidst.

Men tak for hjælpen

Anmeld

5. december 2010

annec

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Har lige ringet til lægevagten, kunne ikke vente.

Han sagde når det sad i venstre side, så blev jeg nød til at komme ind på lægevagten så¨han kunne undersøge mig.

(Vil lige sige at jeg er kommet til at skrive at det er i højre side herinde, men mente venstre)

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

annec skriver:

Har lige ringet til lægevagten, kunne ikke vente.

Han sagde når det sad i venstre side, så blev jeg nød til at komme ind på lægevagten så¨han kunne undersøge mig.

(Vil lige sige at jeg er kommet til at skrive at det er i højre side herinde, men mente venstre)

Jamen dog..ja så er det noget helt andet, der også skal tages højde for.
Håber på at alt går vel og venter naturligvis på en update.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.